חדשות היום

ניופאן משיקה בישראל את הדגם החדש והיוקרתי של KENWOOD לרכב בממשק תלת מימד

חברת ניופאן, יבואנית מערכות המולטימדיה לרכב מתוצרת קנווד תשיק בישראל את הדגם החדש והיוקרתי של החברה. מכשיר המולטימדיה החדש של קנווד מדגם DDX8026BT בגודל DIN2 עם מסך מגע VGA ברזולוציה גבוה במיוחד עם ממשק תלת מימדי.
מדובר במערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע רחב בגודל 7 אינץ’ אשר מיועדת להיות לב מערכת הצפייה וההאזנה ברכב
ממשק המכשיר מזכיר את ממשק מכשירי הסלולר החדשים ומאפשר “גרירת” אייקונים, “משיכת” מסכים וכדומה. המכשיר מגיע עם ממשק משתמש בעברית מלאה (וב – 11 שפות נוספות לבחירה כולל רוסית, ספרדית, אנגלית ועוד) וכולל בתוכו מודול Bluetooth בטכנולוגיית Parrot (החברה המובילה בתחום).
מודול ה -BT מאפשר הוצאת וקבלת שיחות, חיוג ישיר מהמסך או תוך שימוש בספר הטלפונים עם שורת חיפוש בעברית , חיווי יומני שיחות (יוצאות, נכנסות, שלא נענו) וחיווי קולי של עד 50 אנשי קשר.
המכשיר מתממשק עם I-Pod/I-Phone ומאפשר שליטה מלאה  דרך מסך המגע כולל תצוגת ה- I-Pod/I-Phone ע”ג המסך, צפייה בקבצי וידאו, האזנה למוזיקה וטעינת המכשירים.
המכשיר מתממשק עם תוכנת הניווט I-GO ומאפשר ניווט בתלת מימד על גבי המסך תוך שליטה מלאה במגע על המסך.
למכשיר חיבור ל- USB , SD-CARD , כניסות ויציאות A/V המאפשרות חיבור מקורות צפייה ושמע חיצוניים כגון משחקי וידאו,מצלמות וכדומה וכניסה ייעודית למצלמת רוורס.
למכשיר איכות שמע גבוהה במיוחד והוא מגיע עם מעבדי צליל AC-3/DTS ,5.1 ערוצים לקבלת חוויה קולנועית מושלמת, מגבר פנימי בהספק WATTS X 450, 3 יציאות למגברVOLT  4, מערכת להדמיית צליל בטכנולוגיית SRS-WOW ויכולת כיוון צליל אופטימאלית  בהתאמת הצליל לסוג הרכב, כיווני מרחק ממיקום הרמקולים למושב הנהג , שליטה מפורטת על תדרי הצליל ועוד.
מסך המכשיר ניתן לשליפה למניעת גניבה.
המכשיר ניתן להתקנה בכל סוגי הרכב ומתממשק עם השליטה המקורית הקיימת על גלגל ההגה של הרכב.

תגובות סגורות