09/08/10 מיקרוסופט מעמיקה אחיזתה בשוק הווידאו קונפרנס חתמה על הסכם גלובלי אסטרטגי רב-שנתי עם ‎ פוליקום כחלק מההסכם האסטרטגי ארוך הטווח, כל אחת מהחברות תשקיע בפיתוח מוצרים, במכירות ובשיווק

פוליקום‎ (נאסד”ק: PLCM)‏ חתמה על הסכם גלובלי אסטרטגי רב-שנתי עם‎ Microsoft Corp.‎‎ (נאסד”ק: MSFT‏) במסגרתו יספקו שתי החברות פתרונות תקשורת מאוחדת (UC) משולבת מקצה לקצה. כמו כן פוליקום תפתח ותשווק פתרונות UC מבוססי תקנים המקיפים את השוק הארגוני, שוק העסקים הקטנים עד הבינוניים והשוק הממשלתי, שיכללו שילוב של תקשורת קול, וידיאו ויישומים לתקשורת מאוחדת של מיקרוסופט.

ההסכם בין החברות מספק היצע נרחב של פתרונות משולבים ומקיפים שילוב של תקשורת קול, וידיאו ויישומים לתקשורת מאוחדת של מיקרוסופט, ובכך יהפוך את פוליקום לחברה בברית הגלובלית האסטרטגית החשובה של מיקרוסופט לעסקי התקשורת המאוחדת של החברה.

כחלק מההסכם האסטרטגי ארוך הטווח, כל אחת מהחברות תשקיע בפיתוח מוצרים, במכירות ובשיווק. באמצעות משאבים, השקעות וקשר הדוק בשטח, יספקו פוליקום ומיקרוסופט פתרונות עשירים בתחום התקשורת המאוחדת שיציעו ללקוחות את הגמישות לפרוס את התכונות שיסייעו להם להקטין את העלויות, לשפר את הפרודוקטיביות ולענות לצרכים העסקיים הייחודיים שלהם. כמו כן פתרונות אלה יכסו תחומי תוכנה, חומרה, עבודה ברשת ושירותים ויאפשרו ללקוחות לצמצם את עלויות הנסיעות, הטלקום והעלויות התפעוליות של ה-IT‏.

שתי החברות יפעלו במסגרת החזון המשותף לאספקת פתרונות עסקיים הבנויים על פלטפורמות מבוססות תקנים, הפועלים עם כלים ויישומים שאנשים מכירים ומשתמשים בהם היום. ההסכם האסטרטגי הוא שלב חשוב לקראת הזרמת תקשורת מסוג העברת הודעות, וידיאו וקול עם יישומים והתקנים מחוברים.

“תוצאות המחקרים שלנו מראות שכמעט 70 אחוזים מהחברות ששוקלות לרכוש פתרון תקשורת מאוחדת מתכוונות לפרוס את Microsoft Office Communications Server”, אמר ברנט קלי, אנאליסט בכיר ושותף בחברת המחקר וויינהאוס. “ארגונים אלה מעוניינים בשילוב חלק ויכולת פעולה הדדית בין Office Communicator בשולחן העבודה לבין פתרונות וידיאו אישיים, קבוצתיים וכאלה של נוכחות מרחוק, כמו אלה שמציעה פוליקום למשרדי ההנהלה, מערכי פגישות וחדרי ישיבות. שיתוף הפעולה בין פוליקום ומיקרוסופט מקל על ארגונים ליצור סביבת תקשורת מאוחדת מקצה לקצה, הכוללת וידיאו באיכות HD.       

“הפתרונות החדשים שיספקו מיקרוסופט ופוליקום יסייעו בשינוי פני התקשורת הארגונית”, אמר גורדיפ סינג פאל, סגן נשיא תקשורת מאוחדת במיקרוסופט. “שילוב של פתרונות וידיאו, קול, הודעות מיידיות וועידה יאפשרו ללקוחות להיות נוכחים בכל מקום ובכל זמן”.

גם אנדרו מילר, נשיא ומנכ”ל פוליקום בירך על ההסכם וציין כי “פוליקום ומיקרוסופט מספקות שילוב מנצח ללקוחות ברחבי העולם, על ידי אספקת תקשורת חלקה, קלה לשימוש ובאיכות HD בלחיצת עכבר. אנו מחויבים במאת האחוזים למימוש אסטרטגיית פוליקום  Open Collaboration Network ולקשרים המחוזקים שלנו עם Microsoft יש חשיבות רבה מכיוון שהם מסייעים לנו להשיג מטרה זו ולענות על צורכי הלקוחות שלנו”.

שיתוף הפעולה יכלול פיתוח של בסיס פתרונות רחב על ידי פוליקום עבור Microsoft Communications Server בגרסה “14” ומעלה, הכולל מערכות וידיאו חדשות מבוססות חדר, את הדור הבא של סדרת הטלפונים העסקיים של פוליקום  CX5000 Unified Conferencing Station , טלפוני IP נוספים הממוטבים לתקשורת מאוחדת של Microsoft, כולל הדור הבא של טלפון IP דגם CX700 מתוצרת פוליקום וכן פתרונות נוספים בעלי יכולת פעולה הדדית בין פתרונות ועידת וידיאו קיימים ועתידיים של פוליקום

כמו כן יכלול השת”פ מבצעי שיווק משולבים, פיתוח ערוצי שותפים, זמינות והשתתפות של פוליקום במרכזי הטכנולוגיה של מיקרוסופט ברחבי העולם, פיקוח ומעקב אחר הזדמנויות מכירה גלובליים ועוד.

תגובות סגורות