11/08/10 בינת תקשורת מחשבים השיגה את הדרגה הבכירה ביותר בתוכנית השותפים של EMC

בינת תקשורת הוסמכה כ-VCE וזכתה בפרס EMC לפתרון הקונסולידציה הטוב ביותר על פרויקטים שביצעה בהיקף של מיליוני דולרים, אשר כוללים תכנון והטמעת פתרונות לקונסולידציה ו-וירטואליזציה של מאות שרתים בסביבת EMC

EMC מעניקה את דרגת SCP לשותפות המהוות שחקניות מרכזיות בשוקי הבית שלהן, הציגו היקף מכירות ציוד בגובה חמש מיליון דולר בשנה לפחות, והוכיחו מובילות מקצועית

בינת תקשורת תקים מרכז פתרונות של EMC, בהשקעה של מאות אלפי שקלים

חברת בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת נבחרה להיות שותפה בדרגת Signature Solution Center Partner ((SCP- הדרגה הבכירה ביותר בתוכנית השותפים (Velocity) של חברת EMC. 

בינת תקשורת היא גם אחת מהחברות הראשונות באזור אירופה, המזה”ת ואפריקה שהורשו להפיץ את מוצרי EMC לסביבות מחשוב וירטואליות (VCE), והיוותה מקור מכירות איתן עבור EMC, כמו השותפות הטכנולוגיות שלה – סיסקו ו-VMware.

חברת EMC (ניו יורק: EMC), ספקית עולמית מובילה של פתרונות לניהול תשתיות מידע, יעוץ ושירותים מקצועיים, מעניקה את דרגת SCP לשותפות המהוות שחקניות מרכזיות בשוקי הבית שלהן, הציגו היקף מכירות ציוד בגובה חמש מיליון דולר בשנה לפחות, והוכיחו מובילות מקצועית. המקצועיות נמדדת בהיקף המומחים שמסמיכה החברה ובמספר ההסמכות הטכניות והמכירתיות למוצרי EMC, כמו גם ביישום תוכנית אבטחת איכות, ושירותי תמיכה ללקוחות.

כחלק מההסכם בין החברות, תקים בינת תקשורת במהלך השנה מרכז פתרונות של EMC, בהשקעה של מאות אלפי שקלים. מרכז זה יאפשר ללקוחות גישה לפתרונות חדשים מבית EMC, כולל התנסות והוכחת ישימות שלהם.

דירוג SCP מחזק את הקשר העסקי והטכנולוגי בין בינת תקשורת ל-EMC, מאפשר לבינת פיתוח והקמה של מרכזי ידע ברמה המתקדמת ביותר מבחינת התכנון והביצוע, רכישה ישירה של ציוד, השקת פתרונות חדשניים, וממשקי תמיכה מתקדמים.

בנוסף, זכתה בינת תקשורת בפרס השותפות Best Consolidation Solution מטעם EMC באזור EMEA South, על פרויקטים שביצעה בהיקף של מיליוני דולרים, אשר כוללים תכנון והטמעת פתרונות לקונסולידציה ו-וירטואליזציה של מאות שרתים בסביבת EMC, כולל פתרונות המשכיות עסקית (DR) מבוסס מערכי Clariion ו-Recover Point. הפרס ממצב את בינת תקשורת כמומחית באספקת פתרונות קונסולידציה ו-וירטואליזציה מקצה לקצה בסביבת EMC, המשלבים חומרה, תוכנה, שירותים והטמעה.

ליאור פוני, מנהל ערוצי הפצה ושותפים עסקיים, EMC ישראל: “EMC פועלת באופן שוטף ונמרץ  להרחבת רשת השותפים העסקיים של EMC ברחבי העולם וכמובן בישראל. אנו מאמינים כי הבחירה בשותף העסקי הנכון ושילובו במערך המכירות של מגוון הפתרונות שמציעה כיום EMC בתחום ניהול הידע, מוסיפה ערך רב לכל הגורמים המעורבים בתהליך. היתרון ללקוח הנו בהיבט השירות, התמיכה והליווי בפרויקט ואילו השותף נהנה מהרחבת היצע המוצרים שלו וכתוצאה מכך הגדלת נוכחותו בשוק. EMC נהנית באותו זמן מחיזוק נוכחותה בשוק, והגדלת היקף פעילותה העסקית. בינת תקשורת נבחרה כשותף עסקי ברמה הגבוהה ביותר, בעקבות מקומה בשוק הישראלי כספקית פתרונות אינטגרציה מובילה, המספקת מענה לכלל צורכי ה- IT של לקוחותיה”.

דני בליצקי, סמנכ”ל מכירות אגף המחשוב, בינת תקשורת מחשבים: “בינת תקשורת רואה ב-EMC ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים המתאימים לעולם ה-IT היום. לאור שותפות ארוכת שנים ובמיוחד לאור ההצלחות בשנתיים האחרונות בפרויקטים המשלבים את מוצרי EMC, אנו שמחים על ההחלטה להעניק לבינת תקשורת את דרגת השותפות הגבוהה ביותר, ובטוחים כי תהווה יתרון עבור לקוחותינו השוקלים הטמעה או שדרוג של מערכי ה-IT בטכנולוגיות מתקדמות ואמינות, הכוללים שירות ברמה הגבוהה ביותר.”

תגובות סגורות