25/08/10 Cadence מרחיבה את השת”פ עם ARM – מטרת השת”פ היא לפתח פתרון System Realization ממוטב עבור מעבדי ARM

הפתרון יאפשר זרימה מקצה לקצה, לרבות מערך מלא של כלים בעלי תאימות הדדית, מעבדי ARM ו-IP פיסי, שירותים ומתודולוגיה, מלינוקס משובץ ועד ל-GDSII

Cadence (קיידנס), החברה המובילה בעולם בחדשנות בתכנון אלקטרוני, הכריזה על הרחבת שיתוף הפעולה הקיים שלה עם ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה. מטרת השת”פ היא לפתח פתרון תכנון  ממוטב עבור מעבדי ARM, אשר יאפשר תהליך תכנון מקצה לקצה ויכיל מערך כלים בעלי יכולת פעולה משולבת, מעבדי ARM,IP פיסי, שירותים ומתודולוגיה מלינוקס משובץ ועד ל-GDSII.

כדי להאיץ את אימוצו של הפתרון החדש תציע קיידנס הדרכות וחומרי לימוד נלווים, לרבות שני ספרי עיון ומתודולוגיה המרחיבים את המידע והידע מעבר למה שמספקים שירותי החברה, המתודולוגיה וספקיות ההדרכה שלה.

מייק מולר, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO), ARM: “מורכבות התוכנות הולכת וגדלה ומובילה לעלויות מערכת גבוהות. לכן, החברות המובילות בתעשייה משלבות כוחות במטרה לספק פתרונות תכנון מוכחים, מלאים ובעלי כדאיות כלכלית גבוהה. רק גישה מקיפה ומוכללת, מתוכנת היישום ועד לשלב הסיליקון תוכל להתמודד באופן מספק ומוצלח עם האתגרים שעמם מתמודדת היום קהילת המתכננים. שיתוף הפעולה עם קיידנס גם יעזור להתמודד עם העלויות המאמירות במהירות של הפיתוח המשולב של תוכנה וחומרה, ובמקביל גם יעזור להאיץ את זמן היציאה לשוק עבור מוצרי הצריכה מהדור הבא”.

ג’ון ברוגמן, מנהל שיווק ראשי (CMO), קיידנס: “הפתרון של קיידנס ו-ARM ישלב IP מוביל בתעשייה כדי לאפשר הורדת עלויות והנמכה של מחסומי הפיתוח שמפריעים למוצרי צריכה לפרוץ ולהצליח בשוק. ה-IP של ARM נפוץ בהתקני צריכה קיימים ועתידיים בשוק, והפתרון שיפותח בשיתוף הפעולה בין שתי החברות יעודד את היצירה של חידושים אטרקטיביים ומעניינים”

כדי לעזור עוד יותר ללקוחות לאמץ באופן יעיל וזול היבטים שונים של ה-System Realization פיתחה קיידנס את מתודולוגיית האימות והתכנון TLM (Transaction Level Modeling – מידול ברמת הטרנזקציה) הראשונה בתעשייה, הזמינה בצורת ספר שפורסם לאחרונה תחת השם
TLM-driven Design and Verification Methodology.

במטרה להאיץ את האימות והאינטגרציה של SoCs המבוססות על ה-UVM (מתודולוגיית אימות אוניברסלית) שתוקננה לאחרונה, הוציאה קיידנס ספר נוסף בשםA Practical Guide to Adopting the Universal Verification Methodology (UVM).

שני הספרים מספקים תהליך מעשי של נהלי עבודה מוכחים ומוצלחים שיעזרו להאיץ את יישומו של הפתרון.

 

תגובות סגורות