26/08/10 שירות פורץ דרך: יישום חומרה ואפליקציה של חברת וריפון על מכשיר האייפון יהפוך את המכשיר הסלולארי למסוף לחיוב בכרטיסי אשראי

“אנו מאמינים שפתרון זה הינו אטרקטיבי לשוק המונה מליוני עסקים קטנים בכל רחבי העולם אך לא פחות חשוב מכך הינו בטוח יותר לשימוש” אומר נשיא וריפון ישראל , לייזי ינאי.

חברת וריפון העולמית משיקה שירות חדש, ה-PAYware Mobile. שירות זה הינו פתרון של תשלום בכרטיס אשראי חכם המיועד למכשירי ה-IPHONE של חברת אפל.  היישום של החומרה והאפליקציה של וריפון על מכשיר האייפון יהפוך למעשה את המכשיר הסלולארי למסוף לחיוב בכרטיסי אשראי.

פתרון אשראי ייחודי זה מיועד בעיקר לעסקים קטנים ומעניק להם פתרון קל ובטוח לקבלת תשלומים באשראי. עסקים קטנים, לרוב, אינם מחזיקים בידיהם מסופים לחיוב בכרטיס אשראי. שירות טכנולוגי זה יאפשר לספקים להציע ללקוחות חיוב בסליקת כרטיסי אשראי.

מדובר בעסקים קטנים כמו  שיפוצניקים, בתי קפה קטנים, מכירות דלת לדלת ומגון רחב נוסף של עסקים. וריפון מדווחת כי פתרונות החומרה והתוכנה יכנסו לשימוש במכשירי האייפון החל מה-15 לינואר.

פתרון האשראי החכם החדש של וריפון המותקן בתוך ה IPHONE נושא את אפליקצית PA-DSS הכולל קורא כרטיסים. השילוב של החומרה והתוכנה מעניקה דרך שימושית ובטוחה ביותר הניתנת לביצוע תשלומים באמצעות האייפון, לרבות תוכנת האבטחה  VeriShield protect של וריפון.

“פתרון אשראי בטוח וייחודי זה מעניק למעשה לסוחרים שירות לחיוב באשראי, שירות שעד כה נמנעו מלקבלו. בשל העלות היקרה יחסית לעסקים קטנים. “אנו מאמינים שפתרון זה הינו אטרקטיבי לשוק המונה מליוני עסקים קטנים בכל רחבי העולם אך לא פחות חשוב מכך הינו בטוח יותר לשימוש. אחד היתרונות הגדולים של המערכת הוא שהיא הוכרה על ידי הסולקים בארה”ב כעסקה בכרטיס נוכח (card present) ובכך מפחיתה משמעותית מעלויות העסקה אותן גובות חברות הסליקה” אומר נשיא וריפון ישראל , לייזי ינאי.

תגובות סגורות