חדשות היום

Ness: חוזה של 12 מיליון דולר עם חברת החשמל הצ’כית CEZ

נס טכנולוגיות הודיעה על חתימת חוזה עם CEZ Distribution לאספקת מערכת חלוקת עומס, לצורך ניהול רשת חלוקת החשמל של החברה.

היקף העיסקה 250 מיליון קרונות צ’כיות (כ- 12.2 מיליון דולר). נס זכתה בחוזה במכרז ציבורי שפרסמה CEZ Distribution, חברת חלוקת החשמל הגדולה ביותר בצ’כיה.
מערכת ניהול רשת החלוקה האחידה החדשה תחליף חמש מערכות שונות לחלוקת עומס, כך שבמידת הצורך אזור אחד יוכל לנהל אזור אחר. מלבד סלילת הדרך לפרויקטים של רשת חכמה, המערכת החדשה תוכל לבצע אופטימיזציה של ניהול רשת החלוקה, דבר שמבטיח רמה גבוהה יותר של ביטחון והזדמנויות לשיתוף פעולה בין-אזורי במקרה של הפסקת חשמל או אסון. במהלך שלוש השנים הקרובות ישתתף בפרויקט צוות גדול של עובדי נס.
“במסגרת הפרויקט תופעל מערכת חלוקת עומס אחידה חדשה שהיא פרויקט חשוב שלCEZ Distribution. המערכת תאפשר לשפר את שירותינו במסגרת אספקה איכותית של אנרגיה ללקוחות”, אומר פאבל פיליפי, הממונה על ניהול הרשת של CEZ Distribution. “נס צ’כיה משתפת פעולה איתנו במגוון רחב של פרויקטים, במסגרת CEZ Group, ואני מאמין שהחברה תתרום רבות ליישום וליצירת ממשקים בין מערכת חלוקת העומס למערכות האחרות”.
“החוזה החדש מחזק את מיצובה של נס כספקית מובילה של שירותים ופתרונות לשירות הציבורי, כולל מערכות ליבה”, אמר מילאן סאמש, נשיא נס מרכז ומזרח אירופה. “הולכת חשמל יעילה ואופטימיזציה של הרשת הינם גורמים חשובים ביותר בשרשרת אספקת החשמל, ונס מחויבת לעמוד ביעדים המאתגרים של פרויקט גדול זה, הן למען CEZ והן למען הלקוחות בצ’כיה”.
“מגזר האנרגיה וחלוקת החשמל נמצא זה זמן רב בעדיפות גבוהה עבור נס. הדבר מציב אותנו בעמדה שבה אנו יכולים להציע לשותפינו ידע ונסיון נרחבים ביותר”, אמר מירקו קאלוס, מנכ”ל נס צ’כיה. “אנו מרוצים מכך שהפרויקט מאפשר לנו להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם CEZ Group בצ’כיה”.

במסגרת החוזה תספק נס מערכת חדשה לניהול חלוקה; תבצע הסבה ושילוב של נתונים; תיצור ממשקים למערכות אחרות שמפעילה CEZ Distribution; ותספק את תשתית החומרה והתוכנה הנדרשת. מרכיב חשוב נוסף הוא אספקת סימולטור למפעילי המערכת. לאחר הפרויקט תעניק נס שירותי תמיכה, וכאשר תיושם מערכת ניהול החלוקה, בתוך כשלוש שנים, צפויים להתחיל פרויקטים נוספים שירחיבו את היקף החוזה הנוכחי, כולל פרויקט לאופטימיזציה של המערכת והגברת הידידותיות למשתמש.

תגובות סגורות