חדשות היום

מקלדת מוארת אלחוטית חדשה

לוג’יטק מציגה מקלדת חדשה עם חיי לילה משל עצמם, מקלדת ה-K800 המאירה לכם פנים ביום ובלילה. המקלדת משלבת תאורה נעימה ומותאמת לאווירה הסובבת אותה באמצעות חיישני תנועה המוודאים כי התאורה מתאימה למצב הנתון, ובמקביל שומרת על צריכת החשמל וחיי הסוללה.
העיצוב המהודר של המקלדת הינו תכונה בולטת בה לצד פונקציונאליות ונוחות מרבית. במקלדת מוטמעות כל הטכנולוגיות החדשניות של לוג’יטק, בין היתר תאורת רקע חכמה המופעלת ומופסקת באמצעות חיישן תנועה. כאשר היד מתקרבת למקלדת התאורה נדלקת ובאופן אוטומטי מתאימה את עוצמת התאורה לסביבה. עם התרחקות מהמקלדת התאורה נכבית על מנת לשמור על חיי הסוללה מקסימאלית אשר מאפשרת שימוש אלחוטי עד 10 ימים בין טעינה לטעינה. טעינה יכולה להתבצע גם בזמן השימוש במקלדת באמצעות כבל מיני USB.
לצד הטכנולוגיה הודגשו גם העיצוב והנוחיות, בין היתר על-ידי שילוב המקשים המרופדים המיוחדים של לוג’יטק, אשר מתאימים עצמם למגע קצות האצבעות ועם זאת הינם עמידים במיוחד. כמו כן, מקשי המקלדת הינם שקטים במיוחד וכמעט ואינם משמיעים קול בעת ההקשה.

מחיר וזמינות: לאחר החגים. כ-500 ₪.
לוג’יטק, אשר נוסדה בשנת 1981, מעצבת, מייצרת ומשווקת מוצרי קצה המאפשרים לאנשים לעבוד, לשחק ולתקשר בעידן הדיגיטלי. החברה נסחרת בבורסה השוויצרית ובנאסד”ק ובעלת משרדים בערים נבחרות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. מתקני הייצור של החברה ממוקמים באסיה

תגובות סגורות