05/10/10 אוטודסק מרחיבה את תוכנית שותפי Clean Tech גם לישראל

במסגרת התכנית מחולקים מענקים בגובה מאות אלפי דולרים לבניית אב-טיפוסים דיגיטליים באמצעות תוכנות לתכנון של החברה; חברת אומניטק תפעיל את התכנית בישראל

אוטודסק, מובילה עולמית בפתרונות ושירותים ייעודיים לכל תחומי ההנדסה והתכנון, המיוצגת בישראל על ידי חברת אומניטק, הודיעה כי היא מרחיבה את תוכנית שותפי Autodesk Clean Tech שלה.

התוכנית, המופעלת מעתה גם בישראל על ידי אומניטק, מיועדת לחברות טכנולוגיה נקייה באירופה המטפלות באחדים מהאתגרים הסביבתיים הלוחצים ביותר כיום על העולם. תוכנית שותפי Autodesk Clean Tech מעניקה תוכנות עבור בניית אב-טיפוס דיגיטלי לחברות טכנולוגיה נקייה כדי לעזור להם לחדש ביתר מהירות.

“אוטודסק מכירה בכך שהכרחי כי חברות Clean Tech יוציאו מוצרים לשוק מהר יותר ובאופן חסכוני יותר, ללא חשיבות למקום בו הן נמצאות במחזור חיי הפיתוח”, אומר אילן ישראל, מנהל פעילות אוטודסק באומניטק.

“אירופה, וישראל בתוכה, נמצאת בחזית של פיתוחי אנרגיה חלופית מלהיבים רבים, לצד אחדות מיוזמות מדיניות אנרגיה נקייה השאפתניות ביותר בעולם. מבחינת אוטודסק זו התפתחות טבעית, לחברו עם חברות Clean Tech חדשניות באזור.”

לפי סקר שבוצע על ידי חברת KPMG LLP, כ- 75% מקהילת הון הסיכון מאמינה כי השקעות Clean Tech יגדלו ב- 2010 בהשוואה ל- 2009. בשנת 2008 השקיעה אירופה כ- 50 מיליארד דולר באנרגיה מתחדש. לאוטודסק יש כבר יותר מ- 60 חברות תעשיית Clean Tech באירופה בקרב לקוחותיה. תוכנית שותפי ה- Autodesk Clean Tech תספק עתה הזדמנויות נוספות במיוחד לחברות מתפתחות להאיץ את פיתוח מוצריהן על ידי הפחתת מספר אבות-טיפוס פיזיים יקרים בתהליך מתכנון – לייצור.

אודות התוכנית

תוכנית שותפי Autodesk Clean Tech מעניקה תוכנות לבניית אב-טיפוס דיגיטלי לחברות טכנולוגיה נקייה כדי לעזור להן לחדש ביתר מהירות, ולצאת לשוק מהר יותר ובהוצאות נמוכות יותר. כל מקבל מענק Autodesk Clean Tech מקבל עד 150,000 דולר בתוכנות תכנון, כולל עד חמישה רישיונות של:

AutoCAD Inventor Professional Suite

Autodesk Showcase Professional

Autodesk Vault Manufacturing

Autodesk Navisworks Manage

Autodesk Revit Architecture

Autodesk Alias Design

תגובות סגורות