19/10/10 אורקל רוכשת את Passlogix

לחבילה של אורקל לניהול זהות (Oracle Identity Management Suite) יתווספו יכולות של כניסה המאפשרת הזדהות חד פעמית בארגון (Enterprise Single Sign-on) ואימות זהות ברשת (Network Authentication)

אורקל הגיעה להסכם על רכישת Passlogix, ספקית מובילה של פתרונות לכניסה המאפשרת הזדהות חד פעמית בארגון (Enterprise Single Sign-On – ESSO). הרכישה מרחיבה את מערכת היחסים המוצלחת בין שתי החברות, במתכונת OEM, ותאפשר ליצור שילוב הדוק יותר במוצרי אורקל. העסקה אמורה להיסגר עד סוף השנה, אולם התנאים הכספיים של העסקה טרם אושרו לפרסום.

מוצריPasslogix  מסייעים לארגונים לשפר את האבטחה ולפשטה באמצעות כניסה המאפשרת הזדהות חד פעמית למגוון רחב של יישומים, ובכלל זה יישומי שרת-לקוח, מיינפריים ואינטרנט.

מוצריPasslogix  נבחרו על ידי חברות ידועות מענפי תעשייה ומגזרים רבים, ובכללם תקשורת, שירותים פיננסיים, ממשל, בריאות וקמעונאות.

השילוב בין החברות יעניק לארגונים פתרון כולל לניהול זהות; יסייע לקדם פרויקטים לניהול זהות, עמידה בתקנות ואימות זהות; ויאפשר הטמעה הדוקה עוד יותר.

אמיט ג’סוג’ה, סגן נשיא לניהול זהות באורקל, ציין, כי “נוכח דרישות הרשויות, מופעל על ארגונים לחץ לספק מנגנונים מתקדמים יותר לאימות זהות ולצמצם את מספר הסיסמאות שבהן צריך להשתמש”. עוד הוסיף, כי “Passlogix ואורקל מנהלות מזה למעלה משלוש שנים מערכת יחסים מוצלחת במתכונת OEM, ולשתי החברות לקוחות משותפים רבים. בעקבות הרכישה של Passlogix נציע פתרון מלא לניהול זהות ברמה ארגונית ונעמיד לרשות הלקוחות משאבי תמיכה ברחבי העולם”.

מרק בורודיצקי, נשיא Passlogic ומנכ”ל החברה הסביר, כי “ל-Passlogix ו-Oracle חזון משותף והן שואפות לספק ללקוחות פתרון משולב שמסייע לקדם את האבטחה ולשפרה לאורך כל מחזור החיים של הזהות”. לסיכום ציין בורודיצקי, כי “מוצרי Passlogix כבר משולבים ב-Oracle Identity Manager, Oracle Access Manager ו- Oracle Internet Directory וכעת נרחיב את היקף הפתרונות ונציע אותם לקהל רחב יותר”.

תגובות סגורות