19/10/10 EMC ו- Iomega משיקות כונן פלאש חיצוני SSD בתקן USB 3.0

EMC ו-Iomega המובילה בחדשנות בתחום האחסון ופתרונות הגנה לצרכנים ולעסקים קטנים ובינוניים, הודיעו היום על השקת כונן פלאש חיצוני חדש לאחסון מידע (SSD) בתקן USB 3.0. הכונן מיועד למשתמשים המעוניינים בביצועים הטובים והמהירים ביותר לאחסון והעברת מידע מאובטח ומוצפן.

כונן ה SSD פלאש החדש, בגודל כיס 4.5 ס”מ, ניחן במראה מטאלי חלק שמעבר לעיצוב  האטרקטיבי שלו, גם מספק הגנה מנפילה מגובה של עד שלושה מטר. הכונן מוצע בתקן 0USB 3. המהיר עד פי 10 מכוננים בתקן USB 2.0, ביצועיו גם מהירים פי שתיים מכונן 7200 RPM SATA, וכוננים דומים בתקן USB 3.0. למשתמשים בעלי ממשק מחשב USB 2.0  מציעה Iomega  מתאם ייעודי המאפשר העברת קבצים בכונן SSD  החדש במהירות של 5 גיגה ביט לשנייה.

יוסי פיקל, מנהל הפעילות העסקית והמכירות של Iomega במערב אירופה ו:MEA  “כאשר זמן שווה כסף, ואתה זקוק לטכנולוגיה העדכנית ביותר באחסון נייד, הכונן החדש של Iomega הוא הפתרון האידיאלי למגוון משתמשים. לבעלי צרכים מקצועיים ייחודיים כדוגמת צלמים מקצועיים של סטילס ווידאו, מציע הכונן שמירה מהירה באיכות גבוהה של קבצי וידאו, תמונות, גרפיקה ומוסיקה. מדובר בכונן המהיר ביותר הקיים כיום בשוק, המגיע עם חבילת הגנה מקיפה ועיצוב תעשייתי המגן עליו מפני נפילות”.

הכונן מאופיין ב 256 bit חומרת הצפנה לאבטחה, חבילת אנטי וירוס, תוכנת גיבוי ותעודת אחריות לשלוש שנים.

חבילת האבטחה של Iomega כוללת:

תוכנת V.Clone המאפשרת עבודה וירטואלית על המחשב של המשתמש בכל מחשב ובכל מקום באמצעות כונן נישא. חבר את הכונן לכל מחשב ועבוד מול המחשב שלך.

מנוי ל 12 חודשים לתוכנת אנטי וירוס –  Trend Micro™להגנה על המחשב לפלטפורמות PC או מק.

” Protect Quick Iomega “: תוכנת גיבוי להגנה כפולה ומיידית על המידע לקבצים ברשת ובחיבור ישיר.

תוכנת Retrospect של ROXIO: המגבה את כל הנתונים, היישומים וההגדרות ל-PC ומק.

MozyHome™ -שירות גיבוי מקוון, שירות גיבוי נוח וזמין עם יכולת של 2 גיגה בייט, שירות MozyHome מאפשר לשקם את כל הנתונים החשובים מכל מחשב עם גישה לאינטרנט, מכל מקום בעולם.

הכונן יהיה זמין בישראל החל מנובמבר בנפחים של 64GB, 128GB, ו-256GB. מחיר ברשתות השיווק: החל מ- 850 שקל ללא מע”מ.

תגובות סגורות