Microsoft מעמיקה אחיזתה בשוק הווידאו קונפרנס

פוליקום‎ חתמה על הסכם גלובלי אסטרטגי רב-שנתי עם ‎ Microsoft Corp.‎‎במסגרתו יספקו שתי החברות פתרונות תקשורת מאוחדת (UC) משולבת מקצה לקצה. כמו כן פוליקום תפתח ותשווק פתרונות UC מבוססי תקנים המקיפים את השוק הארגוני, שוק העסקים הקטנים עד הבינוניים והשוק הממשלתי, שיכללו שילוב של תקשורת קול, וידיאו ויישומים לתקשורת מאוחדת של מיקרוסופט.
ההסכם בין החברות מספק היצע נרחב של פתרונות משולבים ומקיפים שילוב של תקשורת קול, וידיאו ויישומים לתקשורת מאוחדת של מיקרוסופט, ובכך יהפוך את פוליקום לחברה בברית הגלובלית האסטרטגית החשובה של מיקרוסופט לעסקי התקשורת המאוחדת של החברה.
כחלק מההסכם האסטרטגי ארוך הטווח, כל אחת מהחברות תשקיע בפיתוח מוצרים, במכירות ובשיווק. באמצעות משאבים, השקעות וקשר הדוק בשטח, יספקו פוליקום ומיקרוסופט פתרונות עשירים בתחום התקשורת המאוחדת שיציעו ללקוחות את הגמישות לפרוס את התכונות שיסייעו להם להקטין את העלויות, לשפר את הפרודוקטיביות ולענות לצרכים העסקיים הייחודיים שלהם. כמו כן פתרונות אלה יכסו תחומי תוכנה, חומרה, עבודה ברשת ושירותים ויאפשרו ללקוחות לצמצם את עלויות הנסיעות, הטלקום והעלויות התפעוליות של ה- IT‏.
שתי החברות יפעלו במסגרת החזון המשותף לאספקת פתרונות עסקיים הבנויים על פלטפורמות מבוססות תקנים, הפועלים עם כלים ויישומים שאנשים מכירים ומשתמשים בהם היום. ההסכם האסטרטגי הוא שלב חשוב לקראת הזרמת תקשורת מסוג העברת הודעות, וידיאו וקול עם יישומים והתקנים מחוברים. “תוצאות המחקרים שלנו מראות שכמעט 70 אחוזים מהחברות ששוקלות לרכוש פתרון תקשורת מאוחדת מתכוונות לפרוס את Microsoft Office Communications Server”, אמר ברנט קלי, אנאליסט בכיר ושותף בחברת המחקר וויינהאוס. “ארגונים אלה מעוניינים בשילוב חלק ויכולת פעולה הדדית בין Office Communicator בשולחן העבודה לבין פתרונות וידיאו אישיים, קבוצתיים וכאלה של נוכחות מרחוק, כמו אלה שמציעה פוליקום למשרדי ההנהלה, מערכי פגישות וחדרי ישיבות. שיתוף הפעולה בין פוליקום ומיקרוסופט מקל על ארגונים ליצור סביבת תקשורת מאוחדת מקצה לקצה, הכוללת וידיאו באיכות HD.

תגובות סגורות