חדשות היום

טקסס אינסטרומנטס מציגה פתרונות פורצי דרך לצפיפות גבוהה עבור תכנוני אספקת מתחים

פתרון באינטגרציה מלאה ל–600 מילי אמפר ומידותיו רק 6.7 ממ”ר, וממיר משולב לביצועים גבוהים ל–6 אמפר ו–14.5 וולט אשר מגיע ל–800 וואט לכל אינטש מעוקב

טקסס אינסטרומנטס (TI) [NYSE: TXN] הכריזה היום על שני מעגלים משולבים חדשים לניהול הספקים, המיועדים לשימוש בתכנוני אספקת מתחים [point of load], אשר מעלים את הרף בכל הנוגע לגודל, צפיפות הספק וביצועים. המעגל TPS82671 והמעגל TPS84620 של טקסס אינסטרומנטס הם פתרונות הספק משולבים המפשטים את התכנון ומאיצים את זמן היציאה לשוק ביישומים ניידים מתחום האלקטרוניקה, התקשורת והתעשייה.

“לביצוע תכנוני אספקת מתחים יש צורך בצפיפות הספק גבוהה יותר, ביעילות רבה ובקלות שימוש,” אמר סמי קיריאקי סגן נשיא בכיר ביחידה העסקית לניהול הספקים בטקסס אינסטרומנטס.” שני התקני הספק חדשים אלו מגיעים לרמות חדשות של אינטגרציה וביצועים, והם מאפשרים לנו לתמוך בטווח רחב של לקוחות בשווקים הניידים, בשוקי התקשורת, בתחנות בסיס ובשווקים התעשייתיים, כפי שלא יכולנו מעולם קודם לכן.”

פתרון משולב קטן ביותר ל–600 מילי אמפר

הרכיב TPS82671, הוא הפתרון המשולב הנתקע להספק הקטן ביותר בתעשייה בגודל ב-6.7 מ”מ רבוע ומספק 90 מילי–אמפר לכל מילימטר רבוע. ההתקן משלב את כל הרכיבים החיצוניים במארז MicrSiPTM החדש של טקסס אינסטרומנטס שגובהו 1 מ”מ – – ובכך מפשט את התכנון של מוצרי אלקטרוניקה ניידים הצורכים 600 מילי–אמפר, כגון טלפונים חכמים. הרכיב TPS82671 פועל בזרם שקט נמוך ביותר, של 17 מיקרו–אמפר ומגיע לנצילות הספק, שהיא גדולה יותר מ- 90 אחוזים ממתח כניסה בין 2.3 וולט ל- 4.8 וולט. תכונה ייחודית של מיצוע dithering של תדירות אפנון רוחב הפולס [PWM] מקטינה את הרעש ומשפרת את הביצועים בתכנונים שרגישים לתדר רדיו. לפרטים נוספים, בקר בכתובת: www.ti.com/tps82761-preu.

אספקת מתחים בצפיפות רבה ביותר

הרכיב TPS84620 החדש של טקסס אינסטרומנטס ל–6 אמפר ול–14.5 וולט, מגיע לצפיפות הספק שהיא גדולה יותר מ- 800 וואט לכל אינטש מעוקב, עם נצילות המגיעה ל–95 אחוזים ולפיזור חום טוב ב–30 אחוזים מזה של רכיבים דומים מיצרנים אחרים. הפתרון המוריד המשולב משלב משרן ורכיבים פסיביים בהתקן אחד, ונדרשים לו רק שלושה רכיבים חיצוניים, כדי לספק פתרון שלם במקום קטן מ–200 מ”מ רבוע. הרכיב TPS84620 תומך במבחר של מערכות תשתית לתקשורת בהספק גבוה ובמערכות תעשייתיות להספק גבוה שמשתמשות במעבדי DSP ובהתקני FPGA. לפרטים נוספים, בקר בכתובת: www.ti.com/tps84620-preu.

הטווח הרחב ביותר של פתרונות לאספקת מתחים

טקסס אינסטרומנטס מציעה את הטווח הרחב ביותר של מעגלים משולבים [IC] לניהול הספקים עבור תכנוני אספקת מתחים [point of load] לא מבודדים, לרבות ממירים מעלים וממירים מורידים, עבור מערכות ניידות ומערכות שמופעלות ממתח הרשת. מגוון המערכות כולל ממירים מתח ישר למתח ישר בהספק נמוך במיוחד, עם או בלי טרנזיסטורי FET משולבים, ועד פתרונות הספק משולבים לחלוטין עבור מודולי הספק נתקעים.

זמינות ומחירים

את ההתקנים TPS82671 ו– TPS84620 ניתן לקבל בכמויות בטקסס אינסטרומנטס ומהמפיצים המורשים שלה. את הרכיב TPS82671 אפשר לקבל במארז BGA מסוג MicroSiPTM של 8 פינים במידות 2.3 מ”מ x 2.9 מ”מ x 1 מ”מ (גובה), במחיר מוצע של 1.30 דולר ליחידה, בכמויות של 1000 יחידות. ההתקן TPS84620 מגיע במארז מסוג QFN במחיר מוצע של 7.00 דולר ליחידה בכמויות של 1000 יחידות. אפשר להשיג מודולים לביצוע ההערכה עבור שני ההתקנים בחנות האלקטרונית eStore של החברה.

מידע נוסף לגבי מוצרי ההספק של TI ונושאים מתוכננים לתערוכת electronica הבאה:

  • תערוכת electronica 2010 – תתקיים בין התאריכים 9–11 בנובמבר, במינכן:
                הדגמות בדוכן של TI (אולם A4, 420)
  • עיין בבלוג הווידיאו של TI המופיע תחת הכותרת “TI Live @ electronica”
                בכתובת: www.ti.com/electronica2010-blog
  • מוצרים, תמיכה והדרכה של TI לניהול הספקים אפשר למצוא
    בכתובת : www.ti.com/power-pr
  • קהילת E2ETM של TI להצגת שאלות ולהגשת עזרה בפתרון בעיות עם מהנדסים עמיתים, אפשר לקבל בכתובת : www.ti.com/powerfprum-pr 

כל הסימנים המסחריים הרשומים וסימנים מסחריים אחרים שייכים לבעליהם בהתאמה.

 

תגובות סגורות