חדשות היום

15/11/10 ענן אבטחת המידע היחיד מסוגו בעולם מגיע לישראל -אינטרנט בינת מונתה לשותפה ראשונה בארץ של חברת Zscaler

אינטרנט בינת תהווה חלק מהענן האבטחה הבינלאומי של Zscaler

מעתה יוכלו חברות ישראליות לקבל שירותי אבטחת מידע גלובליים מבוססי ענן במודל שירות מנוהל

חברת אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת, חתמה על הסכם שותפות ראשון בישראל עם Zscaler, ספקית אמריקנית של ענן שרותי אבטחה, היחיד מסוגו בעולם, בעל כיסוי עבור תקשורת ניידת גלובלית.

השותפות תאפשר לחברות ישראליות לקבל לראשונה שירותי אבטחת מידע גלובליים מבוססי ענן במודל שירות, עבור משתמשים מרוחקים וניידים, ולהגביר את מהירות פס התקשורת בהשוואה לשימוש המסורתי בהתקני אבטחת מידע מבוססי חומרה.

חברת Zscaler, המיוצגת בלעדית בישראל על ידי חברת InooCom, מספקת שרותי אבטחת מידע מבוססי ענן בכל העולם. שירותי החברה הם המתקדמים ביותר בעולם, וכוללים בין היתר הגנת דואר אלקטרוני, שליטה על יישומי Web2.0 ורוחב פס, ואכיפת מדיניות האבטחה של החברה.

במסגרת ההסכם תצטרף אינטרנט בינת על לקוחותיה לענן האבטחה הבינלאומי של Zscaler. ענן אבטחה זה פרוס על פני 45 אתרים ברחבי העולם, דבר המאפשר כיסוי אבטחתי של התחברות העובדים לשרתי הארגון מכל מקום בעולם ומכל מכשיר, לרבות תקשורת אלחוטית וסלולרית.

פרדריק בנישו, מנהל מכירות אזורEMEA, חברת Zscaler: “אנו שמחים על תחילת שיתוף פעולה ראשוני זה עם אינטרנט בינת, המחויבת לספק ללקוחותיה שירותי אבטחת מידע במודל החדשני של שירות במקום חומרה. אנו רואים בשותפות הזו הזדמנות עבורנו למנף את עסקי החברה לשוק הישראלי.” שמוליק הבר, מנכ”ל אינטרנט בינת, מסביר כי מדובר בשירות ענן אבטחה ייחודי בעולם ובישראל: “Zscaler היא החברה הראשונה, והיחידה עד כה, בעולם שפיתחה פתרון אבטחת מידע מבוסס ענן, לעומת חברות אבטחת מידע אחרות שפיתחו מוצרים ורק אז חשבו איך ניתן ליישמם במודל ענן. השותפות תאפשר לנו לספק ללקוחותינו את ענן האבטחה החדשני של Zscaler במהירות, אמינות וזמינות הגבוהה ביותר, תוך יישום מדיניות אבטחת המידע של הארגון. כל זאת עבור מחצית המחיר לעומת פתרונות אחרים, ועל בסיס תשלום חודשי, ללא צורך בהשקעת משאבים יקרים ברכישה וניהול ציוד, חוזי שרות ואחסון”.

תגובות סגורות