31/01/11 ווינד ריבר ו-Magneti Marelli ישתפו פעולה בפיתוח מערכות אינפוטיינמנט בקוד פתוח לתעשיית הרכב. הלקוח הראשון – BMW

חברת ווינד ריבר, המובילה העולמית בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים וחברת Magneti Marelli, ספקית של מערכות הייטק ורכיבים חכמים לרכב, הודיעו על שיתוף פעולה טכנולוגי, במסגרתו יפתחו וייצרו את מערכת האינפוטיינמנט לרכב הראשונה עם תאימות לסטנדרט הקוד הפתוח, ה-GENIVI. הלקוח הראשון של המיזם החדש: קבוצת BMW.

Magneti Marelli מביאה לעסקה נסיון עשיר בשילוב טכנולוגיות ומערכות מורכבות בסביבת הרכב ואילו ווינד ריבר תספק פלטפורמת תוכנה משולבת לאינפוטיינמנט לכלי רכב המבוססת על סטנדרט הקוד הפתוח GENIVI שהופך בהדרגה לסטנדרט התעשייה. הסטנדרט החדש מספק ליצרני הרכב ולספקיהם מסגרת איחדה לייצור שמטרתה לפשט את הרכיבים המשמשים למערכות הבידור והמידע בכלי הרכב העתידיים. הפתרון המשולב של שתי החברות מתאים במיוחד לפיתוח מערכות ניווט חכמות, מידע, בידור ומולטימדיה המיועדות לרכב. 

“GENIVI מאפשר ליצרנים להציע את הדור הבא של הקישוריות ושירותי מולטימדיה תוך שמירה על ערכי המותג”, אומר  יובל צוק, מנכ”ל ווינד ריבר ישראל. “אנו ושותפתנו למיזם, חברת Magneti Marelli, נספק ליצרני המכוניות פתרון שיביא את הטכנולוגיות החמות ביותר בתחום האינפוטיינמנט באמצעות שימוש בתוכנת קוד פתוח, נתון שמקצר משמעותית את ההגעה לשוק ואת עלויות הפיתוח. מדובר בגישה חדשה שלהערכתנו היא הבסיס לכל מערכות הבידור והמידע שייבנו בעתיד בכלי רכב”.

תגובות סגורות