חברת המכשור הרפואי Fedegari Autoclavi בחרה במערכת ההפעלה זמן אמת של חברת ווינד ריבר כפלטפורמה המרכזית לפיתוח מוצריה

מערכת ההפעלה זמן אמת, VxWorks של חברת ווינד ריבר, נבחרה על ידי ענקית המכשור הרפואי, Fedegari Autoclavi, כמערכת הבקרה והשליטה בקו מוצרים חדש של החברה המיועד למכשירי סטריליזציה בבתי חולים ומוסדות רפואיים ברחבי העולם. הבחירה עונה על צרכיה של Fedegari (ותעשיית המוצרים הרפואיים) לתאימות עם דרישות רגולציה ואשרורים גלובליים בתהליכי ייצור, דוגמת אלה שנקבעו על ידי ה-FDA והאיחוד האירופאי. המערכת החדשה של Fedegari, תפעיל מסכי מגע במגוון רחב של מכונות סטריליזציה, והיא תכנס לשימוש אצל לקוחותיה של Fedegari הכוללים את יצרני המכשור הרפואי והתרופות הגדולים בעולם.
“הבחירה בפלטפורמת התוכנה המובילה בתעשייה כבסיס לייצור שלנו היה הכרחי כדי לשמור על הובלת השוק וכדי להבטיח שהלקוחות שלנו ימשיכו להסתמך עלינו במוצרים הקריטיים ביותר שלהם”, אמר ג’יוזפה פדגרי, מנכ”ל Fedegari.

“הבחירה בפתרונות של ווינד ריבר, היתה בהחלט נכונה מבחינת Fedegari, בעיקר בעולם כמו השוק הרפואי הכפוף לתקנות ורגולציות מחמירות”, אומר יובל צוק, מנכ”ל ווינד ריבר ישראל והמזה”ת. “מכשירי סטריליזציה דורשים בקרה ופיקוח בזמן אמת ושליטה על מגוון משתנים דוגמת טמפרטורה, לחץ ולחות כמו גם זרימת אוויר ומים. המערכת המנטרת את הפעילות כולה מחייבת ארכיטקטורה יציבה במיוחד המבטיחה פעילות רציפה, נטולת תקלות ואמינה במיוחד. מעבר לכך, הלקוחות של Fedegari יכולים לבחור בקטע של החומרה מתוך 3 פלטפורמות שונות המבוססות על רכיבים מסחריים של יצרני חומרה מובילים, שכולן נתמכות על ידי VxWorks”.

תגובות סגורות