מוצרי ה-PXI, AXIe המודולאריים של אג’ילנט זכו בפרס Frost & Sullivan עבור שיפור ערך הלקוח

Agilent Technologies הכריזה כי היצע המארזים והמודולים תואמי ה-PXI וה-AXIe של החברה זכה בפרס Frost & Sullivan עבור שיפור ערך הלקוח, בקטגוריית הבדיקה והמדידה.
“הפרס שלנו מוענק לחברה אשר הוכיחה מצוינות ביישום אסטרטגיות שיוצרות פרואקטיבית ערך עבור לקוחותיה, תוך התמקדות בשיפור החזר ההשקעה של הלקוחות”, אומר ויג’יי מת’יו, אנליסט המחקר של Frost & Sullivan. “הפרס מהווה הכרה בחברה, אשר מספקת יותר מאשר שירות לקוחות טוב גרידא, וממוקדת בשמירת לקוחות משופרת ובסופו של דבר גם בהרחבת בסיס הלקוחות”.
“אנו גאים על שזכינו להכרה מצד Frost & Sullivan בזמן כה קצר לאחר השקת הקו המורחב של המוצרים המודולאריים”, אומר רון נרססיאן, נשיא קבוצת המדידות האלקטרוניות של אג’ילנט. “הפרס מהווה הוכחה לכך, כי הכיוון המודולארי שבו מתקדמים מוצרי ה-PXI וה-AXIe שלנו אכן זוכה להכרה בשוק ומעניק לנו דחיפת עידוד אסטרטגית בעת שאנו ממשיכים בהרחבת ההיצע המודולארי שלנו”.
PXI היא פלטפורמת מכשור מודולארית, המיועדת ליישומי מדידה ומיכון שדורשים ביצועים גבוהים ומקדם תצורה תעשייתי מוקשח. פלטפורמת ה-PXI מאפשרת למתכננים לבחור במודולי 3U או 6U של ספקים מרובים ולשלבם אותם בקלות במערכת PXI יחידה. ה-PXI משתמש בטכנולוגיה מבוססת מחשב אישי וכפוף לתקן התעשייה של ה-PXI Systems Alliance, אשר מבטיח קשיחות ויכולת פעולה הדדית של המערכת.
פלטפורמת PXI מבוססת על תקן CompactPCI ומספקת את כל היתרונות של ארכיטקטורת ה-PCI – ביצועים, הטמעה בתעשייה, טכנולוגיית COTS – בתוספת גורם צורה מכאני מוקשח ומבוסס CompactPCI. בנוסף, היא מתאפיינת ביכולות משולבות של תזמון וסנכרון, אשר משמשות לניתוב פנימי של שעוני סנכרון וגורמים מפעילים.
AXIe הוא תקן המבוסס על AdvancedTCA וכולל הרחבות עבור מכשור ובדיקה. משימתו של קונסורציום ה-AXIe היא לספק תקן פתוח, אשר מאפשר ליצור סביבה מלאה של רכיבים, מוצרים ומערכות עבור מכשור לשימוש כללי ובדיקות מוליכים למחצה. תקן ה-AXIe משתמש בתקנים קיימים של PXI, LXI ו-IVI. ה-AXIe מבטיח יכולת מדרגיות גבוהה בצד ביצועים איכותיים, אשר נותנים מענה לשלל פלטפורמות, כולל מדידות שולחניות,  מערכות rack-and-stack מודולאריות וכן מערכות ATE.
הפרס מוענק לאחר ההכרזה על 46 מוצרי PXI ו-AXIe מודולאריים חדשים בכינוס Autotestcon שנערך בפלורידה בספטמבר 2010 ובעקבות קבלתה של אג’ילנט למועצת המנהלים של ה-PXI Systems Alliance.

הפרס הוענק לאג’ילנט בפברואר בניו-אורלינס.

תגובות סגורות