עילית הטכנולוגיה בפתרונות העברת מעבדת הבדיקות לענן

כפיר דקל, HiTest Systems

חברת HiTest Systems מספקת פתרונות כלי ניטור ובדיקות לשוק התקשורת הישראלי. בעבודתנו מול לקוחותינו אנו נדרשים להציע פתרונות לייעול השימוש בכלי הבדיקות אשר לעיתים קרובות מגיעים לעלויות גבוהות.
אכן זיהינו שמודל השימוש בכלי חומרה, תוכנה ווירטואליזציה במרבית הארגונים הוא בזבזני בצורה מפתיעה! הבשורה אשר HiTest Systems מביאה היום לשוק הישראלי היא: “העבירו את מעבדת הבדיקות שלכם לענן”;
פתרונות התוכנה המתקדמים לאוטומציה, ניהול וייעול משאבים אשר מספקת חברת HiTest תורמים לשינוי שיטת התהליכים של שירותי תשתיות. כחלוצת פתרונות חדשניים של אספקה והליכי עבודה אוטומטיים עבור רשתות, שרתים, איחסון מידע וטכנולוגיות וירטואליות, מאפשרת HiTest אספקת אוטומציה ושירות עצמי של סביבות ענן פרטיות וציבוריות.
פתרונות Gale Technologies  אשר HiTest מטמיעה בישראל מאפשרים לאירגונים להפחית הוצאות הוניות ותפעוליות, הקמת כל סוג של מעבדה דינמית, Demo, מרכז מידע או ענן בטווח של דקות ואספקת גישה מאובטחת למשאבים 7×24 מכל מקום בעולם.
היצרנית האמריקנית מבוססת בקליפורניה ולה לקוחות גלובלים רבים ברחבי העולם. הטכנולוגיה החדשנית של Gale זיכתה אותה עד היום בפרסים יוקרתיים רבים, ובינהם – Unified Communications Excellence Award המוענק בכל שנה ל-13 חברות בלבד, וכן – Internet Telephony Excellence Award המוענק לחברות בעלות השגים יוצאי דופן בתחום פתרונות תקשורת IP.
פתרון GaleForce
אחד ממוצרי הדגל של Gale Technologies הוא GaleForce – פלטפורמה מתקדמת לאוטומציה ותזמון משאבים אשר מקלה על ניהול ואספקת משאבים וירטואליים ופיזיים במעבדה, מרכזי מידע או ענן. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית GaleForce משפר באופן דרמטי את זריזות הביצועים, ובכך מאפשר דילוור שירותים תוך דקות ולא שבועות. הפתרון עוזר לצמצם באופן דרסטי עלויות CAPEX ו-OPEX ובכך חוסך מאות אלפי דולרים לאתר בשנה.
פתרון GaleForce הופך תשתית לאוטומטית – חומרה, תוכנה ומיחשוב וירטואלי – הפתרון הופך את תהליך הבנייה של ענן פרטי או היברידי לפשוט וקל.
פרוייקטים אשר בעבר היו מעסיקים צוותים מקצועיים מן השורה הראשונה וגובים מהם ימי עבודה שלמים ואפילו שבועות עד לסיומם – משלבי האיתור, תזמון, חיבור ואספקת משאבים פיזיים ווירטואלים שונים – כיום יכולים להסתיים בטווח של פחות מ-30 דקות (!). להקמה של סביבות מורכבות רחבות היקף בעלות שרתים, שכבות וירטואליות, רישות, איחסון מידע, אפליקציות ואפילו עננים פרטיים וציבוריים כל מה שנצרך הוא הפלטפורמה הכוללת ובת ההרחבה של GaleForce. הפתרון מגדיל את ייעול המשאבים הקיימים ממילא (בטווח ערכים של מפחות מ 10% לערכים של למעלה מ 95% !) ומאפשר לנצל יותר בפחות משאבים פיזיים, וירטואליים ואנושיים.
הגמישות והיכולת של פלטפורמת GaleForce להתאים עצמה להיקפים גדולים יותר של פעילות על פי דרישות האירגון מאפשרות התמודדות עם טווח רחב של אתגרים עסקיים אשר עלולים לצוץ במפתיע;  השימוש בפתרון מסייע, בין השאר, במעבר מוצלח למודל ענן. כמו כן מעניק יתרון בקרה וניהול במודל עננים ציבוריים.  בארגונים גדולים, השימוש בפתרון יעיל בסיוע לבדיקות טרום-פריסה, תכנון קיבולת, אספקת משאבים דינמיים והמעבר למרכז מידע ירוק.

יתרונות פתרון GaleForce
• יעילות – מצמצם הוצאות הוניות ואופרציוניות בכך שמאפשר להשיג יותר בפחות משאבים פיזיים, וירטואליים ואנושיים
• זריזות – הקמה של ענן, מעבדה או מרכז מידע מכל סוג שהוא בכמה דקות במקום בשבועות והוספה דינמית של משאבים לפי הצורך
• פשטות – שינוי שיטת העבודה ע”י תמיכה בגישה מאובטחת של שירות עצמי למשאבים דרך פורטל מבוסס אינטרנט 7×24 מכל מקום בעולם

מה מעניק השימוש בפתרון GaleForce
ארגונים רבים בעלי שם עולמי כגון Cisco, HP Invent, Juniper, NetApp, Alcatel-Lucent, Hitachi Data Center, Fujitsu, Ericsson אשר משתמשים ב- GaleForce משיגים:
• ניהול יעיל של נכסים במלאי ושיפור ניצולם
• חיבור באופן חזותי ופירוט משאבים וטופולוגיות של קונפיגורציות
• תכנון ושמירת משאבים לבדיקות סטטיות או טופולוגיות דינמיות
• הקמה אוטומטית, אספקה ועיצוב דינמי של משאבים בטופולוגיות מקצה לקצה בשכבה הפיזית, וירטואלית או אפליקטיבית
• תמיכה בגישה בשלט רחוק עבור משתמשים מכל מקום ובכל זמן דרך פורטל אינטרנטי בשירות עצמי אשר משקף מיתוג משותף
• השגת תובנות ניהוליות דרך דוחו”ת מובנים או מותאמים לדרישות האירגון
• ניהול אוטומטי של דרישות על מנת לשמר אנרגיה ולצמצם עלויות
• פתרון המאפשר תשתית כשירות  (Infrastructure as a Service – IaaS) כחבילה ללקוחות פנימיים או חיצוניים של האירגון

מאפייני פתרון GaleForce: ניהול ותזמון משאבים מקצה לקצה
בניגוד לפתרונות מוגבלי אפשרויות אשר מתרכזים במשימות ספציפיות, GaleForce הוא פתרון מקצה לקצה משולב, המכסה לרוחב את כל מרכיבי המשאבים ותיזמור מחזור החיים של תהליכים ופעילות באירגון. מתוך שכך הפתרון מאפשר לאירגונים:
• עיצוב ופריסה של סביבות מורכבות והפיכתן לוירטואליות, כולל משאבי שרתים ואיחסון, תוכנות תמונה וקישור רשת
• איתור וניהול מלאי נכסים לרוחב אתר או אתרים מרובים
• תיאור טופולוגיות ועומסי עבודה בעזרת עריכה גרפית drag-and-drop
• קישור ועיצוב מחדש של טופולוגיות דרך שכבה 1 או 2 (layers), או דרך אלמנטים של רשת וירטואלית
• תכנון והקצאה של משאבים עבור פרוייקטים בעלי תזמון ואופטימיזציה מתקדמים.
• צפייה בכל פעילות והפקת תועלת דרך לוח שנה ודוחו”ת הניתנים להתאמה לצרכי האירגון
בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של המוצר, מייעל פתרון GaleForce תהליכי פיתוח ובדיקות של סביבות, תפעול מעבדות POC (Proof of Concept) ו- Sales Demo, מתקני הדרכה, סביבות IT Staging, תפעול מרכזי מידע, תיזמור עננים פרטיים או ציבוריים.
פתרון GaleForce מבוסס אפליקציית לקוח/שרת (client/server) אשר תומכת בפלטפורמות ואינטגרציות הבאות:
Web Browsers: Chrome, FireFox, Internet Explorer, Safari.
Client: Windows 2003, XP, Vista 7; Mac OS X
Server: Red Hat Enterprise Linux 5; Solaris 10

מאפייני פתרון GaleForce: בעולם הבדיקות
כאשר אנו עורכים ביקורים בבתי הלקוחות, התופעה שבדרך כלל אנו עדים לה היא ביזור משאבי הארגון ושימוש בזבזני במשאבים. לדוגמא – כמה ממהנדסי הפיתוח מחזיקים על שולחנם ציוד יקר אשר במקרה הטוב מנוצל בשעות הפעילות ובמקרה הגרוע אולי יום בשבוע, אך הלחץ להוצאת גירסה הוא על כתפיהם ואין דרך אחרת אלא לספק להם את צרכם על מנת לעמוד בלו”ז הצפוף. מהנדסי הבדיקות הידניות נלחמים על משאבים כדי לבצע את עבודתם ומהנדסי בדיקות האוטומציה והעומסים אינם יכולים להתחיל לעבוד ללא כמות מכובדת של משאבים אשר עומדים לרשותם בלבד. אנשי התשתיות מתרוצצים לכל עבר כדי לתת שירות טוב אבל גם זמנם מוגבל, לכן הם נאלצים לתת שירות חלקי ע”פ הגדרת עדיפויות ודחיפויות. העניין הוא שברוב המקרים ה”צרכנים” אינם באמת צריכים את אותם המשאבים בדיוק באותה נקודת הזמן וכן לא תמיד לתקופה ארוכה, והעברת הציוד מפונקציה אחת לאחרת באירגון כמעט תמיד כרוכה בזמן אשר לא ניתן להשקיע  תוך כדי הלו”ז העמוס הנתון. התוצאה היא רכישת ציוד יקר נוסף בשל חוסר יעילות.
הפתרון: העברת מעבדת הבדיקות לענן נותנת מענה לצורך זה על ידי ריכוז פיסי של כל המשאבים, מתן גישה מרחוק לכל צרכן לחלק הנדרש בהגבלת זמנים, וניהול הקצאת המשאבים על ידי אנשי התשתיות באופן אוטומטי ומהיר ביותר. מהלך יעיל זה מאפשר לאירגונים חיסכון משמעותי בהוצאות והגדלת רווחים.

תגובות סגורות