13/03/11 קבוצת EIM נרתמת למען החינוך הטכנולוגי בישראל

EIM מאמצת את מגמת האלקטרוניקה בבית הספר התיכון  אורט סינגלובסקי בתל אביב

קבוצת EIM סיכמה לאחרונה על תחילתו של שיתוף פעולה עם תיכון אורט סינגאלובסקי בתל אביב. במסגרת שיתוף הפעולה,שיתקיים כבר משנת הלימודים הקרובה, EIM תפרוס את חסותה המקצועית על תלמידים ממגמת האלקטרוניקה של בית הספר, שילמדו במסלול טכנאים מואץ.

סנונית ראשונה לשיתוף הפעולה היתה התגייסותו של מנכ”ל קבוצת EIM, איציק סמואל, לטובת יום החשיפה והרישום למגמת האלקטרוניקה בבית הספר. סמואל, הרצה לפני למעלה מ- 100 בני נוער אודות חשיבות החינוך הטכנולוגי ואפשרויות הגלומות בלימודי אלקטרוניקה כחלק מתעשיית העתיד.

החיבור בין קבוצת EIM לבין בית הספר נוצר כחלק מתוכנית שיתוף התעשייה בחינוך הטכנולוגי אותה יזמה ד”ר טל לוטן מהתאחדות התעשיינים. בפגישות שנערכו לצורך קידום התוכנית המשולבת ביקרו מנהל בית הספר וצוותו המקצועי במשרדי החברה  בפתח תקווה ואף סיירו באולמות הייצור הייחודיים שלה.

איציק סמואל, מנכ”ל קבוצת EIM ציין כי הוא רואה חשיבות עצומה בקיומו של שיתוף פעולה ממשי בין התעשייה לבין מערכת החינוך. “הכשרתו של דור חדש של עוסקים בתחומי האלקטרוניקה והמחשבים נחוץ לנו מאד. אנו מסייעים בבניה אמיתית של דור עתידי, שיתרום לפיתוח מואץ ולהעשרה והעמקת הידע הקיים.” עוד הוסיף סמואל כי EIM חרתה על דגלה מעורבות פעילה בקהילה וזו דרכנו להעניק ולאפשר לתלמידים לראות את העתיד ולבחור במקצוע האלקטרוניקה כקריירה.

תלמידי מגמת האלקטרוניקה באורט סינגלובסקי, יבקרו בשנת הלימודים הבאה במפעל החברה, ייהנו ממגוון של הרצאות העשרה בנושאים הקשורים לתוכנית הלימודים מתוך הפרקטיקה היומיומית שבמפעל וכן יוכלו להתעדכן בחידושים האחרונים בתחומי האלקטרוניקה בארץ ובעולם. מעבר לכך, יזכו המצטיינים בלימודים לעבודות קיץ בחברה.

קבוצת EIM הינה אחת מחברות הפיתוח, ההנדסה והאינטגרציה מהמובילות בישראל.

המעניקה ללקוחותיה פתרונות, כלים ושירותים מקצועיים משולבים ומורכבים טכנולוגית, תוך מענה לצרכים הדינאמיים בתחומי O.E.M COMPUTING , IT, STORAGE, EMBEDDED COMPUTING, הנדסת מערכות אלקטרוניות צבאיות הכוללות חיווט, RF, אופטיקה ומחשוב והרכבתם כולל TURN-KEY מלא. חברה ממוקמת באיזור התעשיה קריית מטלון בפתח תקווה ולה סניף צפוני באיזור התעשיה בעכו.

תגובות סגורות