14/03/11 מערכת TDMoIP של רד נבחרה כתשתית להעברת קול ונתונים עבור מרכז החלל הגרמני

 

מרכז החלל הגרמני, שהחליט להעביר את כל תשתית הקול שלו במתחמים שונים ברחבי העולם לתשתית מבוססת IP, בחר בפיתרון של רד תקשורת מחשבים, יצרנית גלובלית של ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה. הפיתרון של רד, ה- IPmux מעביר קול ונתונים מרשתות מסורתיות על תשתית packet switched חדישה. מרכז החלל פרס את ה- IPmux על מנת לאפשר תעבורת Ethernet על תשתית PDH/SDH בין מרכז האסטרונאוטים האירופאי, בקלן, מרכז לימודי החלל בצרפת, סוכנות החלל הרוסית ומתקני נאס”א בארה”ב.

“השיקולים המרכזיים שלנו בהחלפה נבעו מרצון לחסוך כסף ולהחליף מערכת מיושנת”, אמר מרקוס טרוסט ממרכז החלל הגרמני. התקשורת הקולית של המרכז עברה על תשתית ATM, מסביר טרוסט, “אבל לא היה בכך כל יתרון עבורנו. זו מערכת יקרה ואין מחוייבות מצד ספק השירות לתמוך בה לטווח הארוך. המטרה הייתה להעביר את כל התקשורת הקולית שלנו על תשתית MPLS – ואכן, במעבר ל-IP/MPLS הצלחנו לצמצם כשליש מההוצאות שלנו. בתוך 3 שנים נחזיר את ההשקעה”.

טרוסט מציין כי, יתרונות נוספים היו בעובדה שכל ההתקנה, שבוצעה על ידי אנשי המרכז בשל דרישות האבטחה של נאס”א, הצליחה בקלות רבה וכי המערכת הייתה פעילה מיידית וכך לא נותק, אפילו זמנית, הקשר עם האסטרונאוטים. “אם אני מתקשר לנאס”א ויש רעשים על הקו הם מנתקים מייד. לא יכולנו להרשות לכך לקרות. הפיתרון של רד חיבר את כל מערכות הקול בכל מיקומי שלוחות המרכז ותמכו בתקשורת חסרת תקלות ובאיכות גבוהה.

תגובות סגורות