14/03/11 אלקטל-לוסנט מציגה לראשונה: תמיכה מסחרית ב-10G GPON ניתן ליישום בציוד ישן או חדש עם קיבולת של 100Gbps

 

אלקטל-לוסנט הכריזה היום על התקדמות משמעותית ביישום של טכנולוגית הסיבים של הדור הבא. אחרי שהציגה את הגרסה החדשה של פלטפורמת הגישה Intelligent Services Access Manager (ISAM), אלקטל-לוסנט הופכת לחברה הראשונה שהתקדמה משלב “הניסוי וההדגמה” לשלב פריסה מסחרית של רשתות אופטיות פאסיביות במהירות של 10 ג’יגה (10G GPON).

הכניסה של 10G GPON לשוק תשנה באופן מהותי את חווית השירות של משתמשי הקצה באינטרנט בפס רחב – לא רק בזכות מהירויות העלאה והורדה גבוהות למשתמשים שכבר מחוברים לרשת האופטית, אלא גם על ידי האצה משמעותית של יישום תוכניות אוניברסליות להטמעת פס רחב  ברחבי העולם.

 

פלטפורת ISAM מציעה מוצרים לשוק הרחב המבוססים על תוצאות הניסויים של אלקטל-לוסנט עם 10G GPON, ותומכת במהירויות גבוהות ביותר אצל מפעילים המשתמשים בתשתיות סיבים אופטיים – מהירות של עד 10Gbps בהורדה ו-2.5Gbps בהעלאה. מהירויות אלו יועילו למשתמשים עסקיים וגם יספקו למנויים פרטיים חוויה אינטראקטיבית ועשירה יותר.

” מה שאפילו עוד יותר חשוב ללקוחות שלנו המספקים שירותים היא העובדה שהחידוש הטכנולוגי תומך ביוזמות שונות של ‘האג’נדה הדיגיטלית’, ‘תוכנית התמריץ לפס רחב’ ו-‘פס רחב אוניברסלי’ ברחבי העולם, במטרה לסייע להתרחבות המהירה של היתרונות הסוציו-כלכליות ששירותי פס רחב מהיר מציעים” ציין דייב גירי, ראש מחלקת הפעילויות הקוויות של אלקטל-לוסנט.

“התמיכה של ISAM ב-10G GPON מאפשרת פריסה של סיבים אופטיים עד הבית באזורים עירוניים צפופים וכמו כן מאפשר חיבור ברוחב פס גבוה לאתרים סלולריים ולרשתות של בניינים כדי לסייע ללקוחותינו להרחיב את פריסת הפס הרחב האוניברסלי שלהם. פתרונות ה-10G GPON שלנו מאפשרים לספקי שירות להמשיך למנף את צמתי התקשורת מבוססי ה-IP הגדולים בעולם – תוך כדי שימור תשתית ה-GPON הקיימת” הוא הוסיף.

טכנולוגית ה-10G GPON של אלקטל-לוסנט זמינה במוצרים הקיימים של (ETSI) ISAM, וכמו כן בסדרה חדשה של מוצרים מובילים. מוצרים אלה מציעים קיבולת של 100Gbps כפול 2 לכל חריץ הרחבה, כדי להתמודד עם פריסה מאסיבית של סיבים אופטיים.

החידושים האחרונים של ה-ISAM מבוססים על מספר רב של בדיקות מעבדה מתקדמות וניסויי שטח עם ספקי שירות כגון פורטוגל טלקום ווריזון.

תגובות סגורות