15/03/11 קמטק תספק ליצרנית שבבים אסייתית מובילה טכנולוגיית הכנת דגמים ל- TEM

קמטק תספק ליצרנית שבבים אסייתית מובילה טכנולוגיית הכנת דגמים ל- TEM

 

קמטק תספק ללקוחה את טכנולוגיית Xact של חברת SELA אשר נרכשה על ידה ב-2009

מגדל העמק, ישראל – 14 במרץ, 2011 – קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), ספקית פתרונות בדיקה אוטומטיים לבקרת תהליכי היצור לתעשיות המוליכים למחצה והמעגלים המודפסים, הודיעה היום כי יצרנית שבבים אסייתית מובילה בחרה ב-Xact, כפתרון לתהליך הכנת דגמים לTEM -Transmission Electron Microscope שלה. מערכת ה- Xact מתוכננת להתקנה אצל הלקוח במהלך הרבעון הראשון של 2011.

בשנים האחרונות חלה עלייה במורכבות החומרים ובמזעור הרכיבים, המחייבת כיום בדיקות ברזולוציה המתאפשרת רק באמצעות מיקרוסקופיה אלקטרונית חודרת בטכנולוגיות  STEM ו-TEM. תהליך הכנת הדגמים לניתוח כשלים וחקר הביצועים בשלב ה-Front-end של ייצור השבבים מהווה “צוואר בקבוק” מכיוון שטכנולוגיות הכנת הדגמים הקיימות אינן מספקות את רמת הרזולוציה והקונטרסט הגבוהות הנדרשות כיום בשוק. ה- Xact של קמטק מתגבר על מגבלות אלה באמצעות טכנולוגיית דיקוק על ידי שימוש בקרן  יונים ( AIM) המאפשרת  הכנת דגמים מהירה בתפוקה גבוהה יותר, עם פגיעה מינימאלית במבנה החומר.

ה-Xact פותח על ידי חברת SELA אשר נרכשה על  ידי קמטק בנובמבר 2009.

רועי פורת, מנכ”ל קמטק מסר: “אנו שמחים מאד להודיע על הזמנה אסטרטגית זו אשר התקבלה מלקוח חשוב מאד עבורנו. זוהי עדות מוצקה ליתרון הטכנולוגי הגדול שיש לנו בתחום זה. אנו מאמינים שהזמנה זו תהווה צעד חשוב במאמצינו לחדור לשלב ה-Front-end בתהליך הייצור בכלל, ולתחום הכנת הדגמים בפרט. אנו מאמינים שבמהלך הרבעונים הקרובים נמשיך לצמוח ולחדור אל לקוחות חדשים עם טכנולוגיית Xact”.

“מדובר בלקוח חדש עבור קמטק. כל לקוח חדש – במיוחד חברה בדרג Tier 1 – חשוב מאד עבורנו. חברה כזו מרחיבה את בסיס לקוחותינו, מעמיקה את מערכת הקשרים שטווינו בתעשייה, ומגדילה את פוטנציאל ההכנסות שלנו בטווח הארוך. מנקדות מבט אסטרטגית, עסקה כגון זו יוצרת פוטנציאל לצמיחה משמעותית ביותר בעסקינו בעתיד”.

תגובות סגורות