16/03/11 אלביט מערכות והתעשייה האווירית יקימו חברה משותפת לביצוע פרויקט מטוס אימון מתקדם עבור חיל האוויר

אלביט  מערכות בע”מ  (NASDAQ  ו –  TASE: ESLT)  (“אלביט מערכות”) הודיעה  היום, כי  חתמה עם התעשייה האווירית בישראל (“התע”א”) על הסכם מייסדים (“ההסכם”) להקמת חברה משותפת ושותפות מוגבלת (ביחד “התאגיד המשותף”) לשם ביצוע פרויקט פוטנציאלי משותף של רכישת מטוסי אימון מתקדמים, תחזוקתם ומתן שירותים נוספים למשרד הביטחון הישראלי (“הפרויקט” ו”משהב”ט”, בהתאמה). התאגיד המשותף שייוסד במסגרת ההסכם, יהיה בבעלות שווה של הצדדים (כפוף לאישורים הנדרשים על-פי דין), ויספק למשהב”ט את המוצרים והשירותים שיידרשו לצורך ביצוע הפרויקט וכמו כן יזמין מהתע”א ומאלביט את תכולת העבודה בהתאם לחלוקה שנקבעה בין הצדדים.

למיטב ידיעתה של אלביט מערכות, משהב”ט בוחן אפשרויות התקשרות ביחס לפרויקט ובהקשר זה העביר לאלביט מערכות ולתע”א בקשה לקבלת מידע (RFI). בכוונת אלביט מערכות והתע”א להגיש בימים הקרובים, מענה לבקשה לקבלת מידע כאמור באמצעות התאגיד המשותף.

ככל שתערך התקשרות בין התאגיד המשותף לבין משהב”ט בקשר עם הפרויקט, צפוי כי היקפה יהיה מהותי וארוך טווח. במסגרת התקשרות, כאמור, צפוי התאגיד המשותף לפעול למציאת מקורות מימון לצורך הקמת התשתית והפעלת הפרויקט, לרכוש מיצרני המטוסים ומקבלני משנה אחרים את המטוסים ואת הציוד הנוסף הנכללים בפרויקט ולבצע את הפרויקט. יצוין כי במועד דיווח זה טרם התקשר משהב”ט עם התאגיד המשותף וכי אין כל ודאות שהתקשרות כאמור אכן תיערך.

על-פי תנאי ההסכם, תכולות הפרויקט יחולקו שווה בשווה, במידת האפשר, בין אלביט מערכות והתע”א ובמידת הצורך ייקבעו הסדרי איזון ביניהם.

 

תגובות סגורות