02/05/11 הסכם של מיליוני שקלים לדיקומנו – תספק לצהל שירותי ייעוץ פיתוח במערכות SAP

דיקומנו תספק לצהל שירותי ייעוץ פיתוח במערכות SAP

היקף ההכנסות הצפוי לדיקומנו כתוצאה מההסכם הינו מליוני שקלים

2 במאי 2011, חברת דיקומנו תספק לצהל שירותי ייעוץ ופיתוח במערכות SAP. החברה קיבלה הודעה השבוע על זכייתה במכרז של מינהל הרכש והוכרזה כאחת משלוש החברות המאושרות על ידי צהל לאספקת שרותי תוכנה (יחד עם נס ו-CEBIT). היקף ההכנסות הצפוי כתוצאה מהסכם זה הינו מיליוני שקלים ועשרות משרות פיתוח בשנה. המכרז הינו לארבע השנים הקרובות .

השבוע הכריז מינהל הרכש במשרד הביטחון על תוצאות המכרז לאספקת שירותי ייעוץ כוללים ב-SAP. המכרז חולק לאשכולות על פי התמחויות. אשכול יישום, פיתוח, תשתיות ובדיקות. כאמור, חברת דיקומנו זכתה באשכול הפיתוח (ביחד עם עוד שתי זוכות באשכול).

גילי סהר, מנכ”ל דיקומנו מוסר: ” זכיה במכרז חשוב זה, מציבה את דיקומנו בחזית הגופים המובלים בפתרונות פיתוח סביב חבילת SAP . הצבא מוכר כלקוח בעל סטנדרטים גבוהים ומורכבות הפרויקטים במגזר זה מצריכה את מיטב מהנדסי הפיתוח.”

דיקומנו הינה חברת תוכנה העוסקת בפיתוח מוצרים משלימים וטכנולוגיות מתקדמות עבור סביבות ERP-SAP , המוצרים מותקנים באתרי הלקוח (בארץ ובחו”ל ) ומשולבים במערך הERP הארגוני כמערכות משלימות. החברה מספקת שירותי,פיתוח למגוון רחב של לקוחות קצה המפעילים מערכות SAP . דיקומנו מעסיקה עשרות מהנדסי פיתוח המשולבים בתפקידי מפתח בפרויקטי הקמת מערכת SAP-ERP.עם לקוחות החברה נמנים: כלמוביל, שטראוס, שסטוביץ, בנק מזרחי, בנק הפועלים, מיגדל, אופיר אופטרוניקה, מי-עדן ועוד. אתר החברה: http://dicomano.biz/

תגובות סגורות