02/05/11 סטארט- אפ ישראלי מסמן את המהפכה בשידורי הוידאו באינטרנט בעזרת מחשוב ענן

מערכת Vidgets של attracTV, שפותחה בשיתוף עם מטריקס, מעניקה חווית צפייה אינטראקטיבית ומאפשרת ניהול צ’אט, חיבור לפייסבוק, השתתפות בסקרים ועוד, והכל במהלך הצפייה בשידורים חיים באינטרנט
חברת הסטארט אפ, attracTV, שפיתחה בסיוע ‘טנגרם’ מחברת מטריקס, פתרון שחולל מהפכה אמיתית בחוויית הצפייה בתכני וידאו באינטרנט באמצעות שילוב של מגוון שירותים אינטראקטיביים, בזמן השידור הישיר, כמו: צ’אטים עם חברים דרך הפייסבוק והטוויטר, סקרים, התראות RSS ועוד.
המערכת משמשת כבר היום להעברת שידוריהם של גופי ענק עולמיים המעוניינים לאפשר לגולשים ליהנות מחוויה אינטראקטיבית ושיתופית במהלך הצפייה. בין היתר, המערכת משמשת להעברת שידורים חיים של משחקי ספורט בינלאומיים, טקסי פרסי מוזיקה, וכן לשידורי תוכניות ה’אח הגדול’ באתר מאקו.
טנגרם, מחברת מטריקס, סייעה לאטרקטיבי להעניק ללקוחות שירותים באמצעות מיחשוב ענן, ולהפעיל את מערכת ה- Vidgets במודל SaaS(Software as a Service). מומחי טנגרם דואגים לכך שהמערכת תעבוד בצורה חלקה וללא כל תקלות, גם ברגעי השיא והעומסים הכבדים של שידורים חיים בעלי מספר רב של צופים.
דרור ברזניצקי, מנהל תחום Java ומחשוב ענן בטנגרם: “הפרוייקטים של attracTV מעמידים בפנינו אתגרים גדולים, שכן החברה מספקת את שירותיה לגופי השידור הגדולים בעולם, הנהנים משיעורי רייטניג עצומים. על מנת להתמודד עם עומסים כבדים כל כך נדרשת מערכת שיכולה לגדול בצורה ליניארית ולהתמודד בצורה שקופה ואוטומטית, עם הוספה או הורדה של שרתים, בזמן ריצה. ההתמודדות עם אתגר זה באה לידי ביטוי בכל שלבי הפיתוח, החל מהצורה בה מגדירים את השרתים ותשתיות התוכנה ועד הצורה שבה מתכננים ומיישמים את הקוד של המערכת”.
גיא תומר, CTO ושותף ב-attracTV, מספר כי ” Vidgetsנולדה במטרה לשפר בצורה משמעותית את חוויית הצפייה בתכני וידאו באינטרנט. הקהל הצעיר של היום רוצה ומסוגל לבצע מספר פעולות במקביל ולחלוק את חוויותיו עם החברים ברשת. המערכת שלנו מאפשרת לספקיות התוכן לשפר ולשדרג את חוויית הצפייה באינטרנט ולהציע לגולשים ערך מוסף ומהנה”.

תגובות סגורות