03/05/11 אלוט תקשורת מדווחת על המשך שיפור בתוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2011

הכנסותיה של אלוט צמחו ב-38% ל-17.2 מיליון דולר; הרווח הנקי non-GAAP גדל ל-2.2 מיליון דולר

דגשים עיקריים:
ההכנסות ברבעון הראשון של 2011 הסתכמו ב-17.2 מיליון דולר – צמיחה של 38% לעומת הרבעון הראשון של 2011
הרווח הנקי non-GAAP צמח ל-2.2 מיליון דולר; הרווח למניה non-GAAP צמח ל-8 סנט לעומת 7 סנט ברבעון הרביעי של 2010
בסוף הרבעון הראשון של 2011 היו בידי אלוט מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות לטווח קצר ובטוחות סחירות בהיקף של 61 מיליון דולר; החברה יצרה במהלך הרבעון תזרים מזומנים מפעולות של כ-1 מיליון דולר
חמש חברות סלולר מדרג Tier 1 הצטרפו לחוג לקוחות אלוט במהלך הרבעון

בוסטון, מסצ’וסטס – 3 במאי, 2011 – אלוט תקשורת (נאסד”ק: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולארית בעולם, דיווחה היום על המשך צמיחה בהכנסותיה וברווחיותה ברבעון הראשון של 2011.

הכנסותיה של אלוט ברבעון הראשון של 2011 הסתכמו ב-17.2 מיליון דולר, צמיחה של 38% לעומת הכנסות של 12.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010, וצמיחה של 6% לעומת הכנסות של 16.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2010. הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון הראשון של 2011 ב-1.6 מיליון דולר – 7 סנט למניה או 6 סנט בדילול מלא. זאת, לעומת הפסד נקי של 400 אלף דולר או 2 סנט למניה (בסיסי ובדילול מלא) ברבעון הראשון של 2010, ולעומת רווח נקי של 1.3 מיליון דולר – 6 סנט למניה או 5 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי של 2010.

בנטרול הוצאות בגין אופציות לעובדים והפחתת נכסים לא מוחשיים, הסתכם הרווח הנקי על בסיס non-GAAP ברבעון הראשון של 2011 ב-2.2 מיליון דולר – 9 סנט למניה או 8 סנט למניה בדילול מלא. זאת, לעומת רווח נקי non-GAAP של 200 אלף דולר או 1 סנט למניה (בסיסי ובדילול מלא) ברבעון הראשון של 2010, ולעומת רווח נקי Non-GAAP של 1.8 מיליון דולר – 8 סנט למניה או 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי של 2010.

מדדיnon-GAAP הללו מוצגים בנוסף למדדי GAAP ולא כתחליף להם. התאמות בין מדדי GAAP ו-non-GAAP ניתן למצוא בטבלאות 2 ו-3 בתחתית הגירסה באנגלית של הודעה זו. החברה מפרסמת את מדדי non-GAAP אלה מכיוון שהיא סבורה שהם מציגים תמונה מהימנה יותר של עסקי הליבה שלה ומכיוון שהנהלת החברה עושה שימוש פנימי במדדי non-GAAP אלה על מנת להעריך את ביצועי החברה לאורך זמן. לפיכך, החברה מאמינה שמדדים אלה יסייעו למשקיעים להבין טוב יותר את ביצועיה התפעוליים.

“אלוט ממשיכה לחזק את מעמדה המוביל בשוק הסלולר הצומח במהירות. שוק זה ממשיך להיות מנוע עיקרי לצמיחתנו בשורה העליונה והתחתונה”, אמר רמי הדר, נשיא ומנכ”ל אלוט תקשורת. “פלטפורמת ה- Service Gateway מובילת השוק שלנו מאפשרת כיום עבודה בנפחי תעבורת רשת של 160 ג’יגה ביט לשנייה, והיא מתוכננת לתת מענה לצמיחה המתמשכת בתקשורת הנתונים הסלולרית והקווית. בנוסף, לקוחותינו מאמצים מספר הולך וגדל של שירותים – במיוחד וידאו ואבטחת מידע – על בסיס פלטפורמת ה- Service Gateway שלנו, על מנת להגדיל את הכנסותיהם ולטייב את ביצועי רשתות התקשורת שלהן”.

לאחרונה השיגה החברה מספר אבני דרך מהותיות:
חמש חברות סלולר מובילות מ-EMEA ואסיה פסיפיק הצטרפו לחוג לקוחותיה הצומח של אלוט.
במהלך הרבעון קיבלה אלוט 16 הזמנות מחברות תקשורת, אשר שמונה מתוך היו מלקוחות חדשים ושמונה היו הזמנות המשך.

נכון ל-31 במרץ 2011 היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות לטווח קצר ובטוחות סחירות בהיקף של 61 מיליון דולר.

אודות אלוט תקשורת
אלוט תקשורת הינה ספקית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולארית בפס רחב בעולם. פתרונות אלוט תואמי-3GPP הופכים קווי תקשורת בפס רחב לרשתות חכמות אשר ניתן להפיק מהן במהירות שירותי ערך מוסף אינטרנטיים. פתרונותיה של אלוט, אותם ניתן לשלב בתשתיות PCC, מתבססים על יכולת ניתוח רב-מימדית (אפליקציה, מנוי, מכשיר ורשת) ועל תכונות PCEF. פתרונות אלה מספקים את המידע הצפון ברשת, אשר חיוני לניהול שירותי תקשורת בפס רחב, שיפור חוויית המשתמש, צמצום עלויות תפעול והגדלת ההכנסות.
אלוט היא המוציאה לאור של דוח MobileTrends העוקב אחר דפוסי השימוש העולמיים ביישומי IP ברשתות סלולר.

תגובות סגורות