03/05/11 קמטק קיבלה הזמנת המשך לשתי מערכות Gannet לבדיקת שבבים מחברת אלקטרוניקה מובילה מאסיה

קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), ספקית פתרונות בדיקה אוטומטיים לבקרת תהליכי היצור לתעשיות המוליכים למחצה והמעגלים המודפסים, הודיעה היום על קבלת הזמנת המשך לשתי מערכות Gannet – מערכת הבדיקה האופטית (AOI) לתחום ה- Front-Endבתעשיית המוליכים למחצה. מדובר בהזמנת המשך מחברת אלקטרוניקה מובילה מאסיה שלה סופקו כבר מספר מכונות עד כה. שתי המערכות צפויות להתקנה אצל הלקוח במהלך הרבעון השני של 2011.

הזמנה זו לאפליקציית CMOS Image Sensor, מתבססת על הטכנולוגיה החדשנית של קמטק לה יכולות בדיקה מתקדמות אשר פותחו על מנת לתת מענה לצרכי השוק. מערכת Gannet של קמטק מציעה שילוב של יכולות גילוי מתקדמים, למגוון תהליכים , פרודוקטיביות ברמה הגבוהה ביותר ותמיכה בבקרת תהליכים הדוקה על תהליכי ייצור המוני בשוק הצומח במהירות. היוצרים יתרונות תחרותיים ללקוחות.

רועי פורת, מנכ”ל קמטק: “אנו מרוצים מאד שחברת אלקטרוניקה מובילה זו מאסיה בחרה שוב בפתרון ה-Gannet שלנו, והביעה בכך את שביעות רצונה מהטכנולוגיה המוכחת שלנו. באמצעות מכירה אסטרטגית ללקוח זה וחדירה ללקוחות אסטרטגיים אחרים , אנו מוכיחים את יכולת החדירה שלנו בתחום הבדיקות לשוק ה- Front End ובכך מגדילים את נתח השוק. אנו צופים כי שוק זה יהפוך לחלק משמעותי מעסקינו ככל שנתקדם”.

אודות קמטק
קמטק מספקת פתרונות אוטומטיים להאצת תהליכי יצור, באמצעות פיתוח ושיווק טכנולוגיות עבור שתי תעשיות עיקריות: מוליכים למחצה ומעגלים מודפסים ומצעים ל-IC. קמטק מציעה מענה טכנולוגי לצרכים של תעשיות אלה, באמצעות פתרונות ייעודיים המבוססים על פלטפורמה רחבה ומתקדמת של טכנולוגיות, בהן הדמיה חכמה, עיבוד תמונה, Ion milling, ו-Digital material deposition . למידע נוסף: www.camtek.co.il.

תגובות סגורות