חדשות היום

08/05/11 תוכנות פרודוקטיביות ויישומים מרובי ליבות ועתירי ביצועים: ARM משיקה את הדור הבא של פתרונות מערכתיים לניפוי שגיאות ואיתור תקלות

ה-ARM® CoreSight™ SoC-400 מספק פתרון מתכנת לאיתור תקלות וניפוי שגיאות בתכנוני SoC (מערכת על גבי שבב) מורכבים לשיפור הנראות, הפרודוקטיביות וזמן היציאה לשוק
ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על השקת ה-ARM CoreSight SoC-400 – פתרון מתכנת לאיתור תקלות וניפוי שגיאות המותאם במיוחד עבור תכנוני SoC מורכבים. מוצרים מרובי ליבות הולכים ונהיים יותר ויותר שכיחים בשוק וה-ARM CoreSight SoC-400 מציע פתרון מערכתי שמטרתו לספק רמה גבוהה של ביצועים ביישומים כדוגמת טלפונים ניידים, מחשבי טאבלט, תשתיות ביתיות ותשתיות אלחוט, יישומי רשת ומשחקים. כדי להשיג ביצועים מיטביים דורשים מפתחי התוכנות יותר ויותר נראוּת בתכנוני SoC. השקת ה-CoreSight SoC-400 עוזרת להתמודד עם דרישה זו באמצעות שרשרת כלים ותשתית מודולרית ועצמתית לניפוי שגיאות ואיתור תקלות. בנוסף מספק ה-CoreSight SoC-400 יותר פרודוקטיביות עבור מתכנני SoCs ומקצר את זמן היציאה לשוק עבור מוצרים חדשים.
ה-CoreSight SoC-400 מבוסס על ארכיטקטורת ניפוי השגיאות ואיתור התקלות של ה-ARM CoreSight שכבר נמצאת בשימוש אצל מיטב ספקיות הסילקון בשוק ומסייע להן בתכנון ומיטוב של חומרה ותוכנה. הארכיטקטורה הגמישה והמודולרית תומכת ב-IP של ARM ושל חברות אחרות בתעשייה ומוכרת היטב ברחבי התעשייה כתקן המקובל עם תמיכת כלים נרחבת.
הצגת ה-CoreSight SoC-400 מרחיבה את ארכיטקטורת ה- CoreSight מערכות תכנון ניפוי שגיאות ואיתור תקלות קיימות המיועדות ל-IP ספציפיים, כדוגמת המעבדים ARM Cortex-A9 ו-ARM Cortex-RS לפתרון ברמת המערכת המספק אפיקים ורכיבים המאפשרים תכנות והגדרת תצורה עם מודולריות ומדרגיות מלאה. בנוסף מקצר ה-CoreSight SoC-400 את הזמן הנדרש לפריסת תשתית ניפוי שגיאות ואיתור תקלות כיוון שהוא משלב בתוכו את כלי ה-CoreLink™ AMBA Designer וחבילת IP לפריסה קלה יותר. שילוב זה משפר את הפרודוקטיביות עבור מפתחי חומרה ומקצר את זמן היציאה לשוק עבור מוצרים חדשים.
“עד לעת האחרונות היו הפתרונות לניפוי שגיאות ואיתור תקלות בגדר מחשבה שנייה, או מעין תופעת נלווית לתהליך התכנון של מערכות על-גבי שבב (SoCs), כיוון שהפונקציונליות הבסיסית הייתה מקובלת ומספקת כשהיה מדובר ביישומים פחות תובעניים”, מסביר מייק דימלואו, מנהל חטיבת Fabric IP ב-ARM, “אך כיום, כיוון שהיישומים מרובי הליבות הופכים למקובלים יותר בשוק, הפתרונות לניפוי שגיאות ואיתור תקלות נהיו קריטיים עבור מתכנני SoCs ומפתחי תוכנה. ה-CoreSight SoC-400 כבר מספק פרודוקטיביות משופרת עבור כל הצדדים המעורבים בתהליך התכנון”.
אודות ה-CoreSight SoC-400
ה-CoreSight SoC-400 הוא מערך מקיף של רכיבים מתכנתים לניפוי שגיאות ואיתור תקלות המציעים פונקציונליות מלאה עם כלי התכנון הנחוצים לבדיקה ו”תפירה” אוטומטיות של IP. תכונותיו של הפתרון החדש כוללות כלי בדיקה ו”תפירה” אוטומטיים מערכתיים ופונקציונליות משופרת של AMBA® AXI™ Access Port (AXI-AP) עם תמיכה בשטח כתובות של 64 ביט בכל אפיק ה-AXI. יש גם אפשרות לחתימת זמן גלובלית ומקומית. כל רכיבי ה-CoreSight SoC-400 מגיעים עם מתארי IPXACT (דסקריפטורים) לשימוש עם AMBA Designer. פרטים נוספים אודות התכונות והיכולות של ה-ARM CoreSight SoC-400 אפשר למצוא בכתובת:
http://www.arm.com/products/system-ip/coresight-soc.php
זמינות
השותפות המובילות יכולות ליהנות מרישוי ה-ARM CoreSight SoC-400 כבר היום. בתחילה יהיה ה-ARM CoreSight SoC-400 זמין עבור ה-ARM Cortex-A15 ובהמשך 2011 עבור כל משפחת המעבדים ARM Cortex.

תגובות סגורות