חדשות היום

08/05/11 “אולטרייד” ו”הפניקס” נרתמות למען ילדי עמותת אמון לחיים

ספקית החומרה המחודשת הגדולה בישראל סיפקה והקימה תשתית מחשבים בבית העמותה הודות לשיתוף פעולה עם חברת הביטוח הפניקס, שכלל חידוש והשמשה של ציוד מיחשוב ישן שתרמה החברה

חברת אולטרייד, ספקית החומרה הגדולה בישראל לציוד מחשוב מחודש ומשומש, נרתמה למען עמותת אמון לחיים, שתומכת בילדים חולי סרטן המגיעים ממשפחות מעוטות יכולת. אנשי החברה הגיעו לבית העמותה בראשון לציון והקימו רשת מחשבים מציוד מיחשוב אשר פרש לגימלאות מחברת הביטוח הפניקס. רשת המחשבים תשרת את מתנדבי העמותה בבואם למקום.

תרומה זו התאפשרה הודות למיזם חברתי אותו פיתחה אולטרייד, המבוסס על תהליך ה ITAD (IT Asset Disposal) המתבצע בתאגידים גדולים ברחבי העולם. המיזם כולל שיתוף פעולה עם חברות גדולות, אשר להן תחלופה גדולה של ציוד מיחשוב. שיתופי פעולה דומים עשתה אולטרייד בעבר עם חברת Oracle ישראל, אשר תרמה לגופים שונים.

ברגע שהציוד הישן “יצא לגימלאות”, הוא הועבר על ידי הפניקס לאולטרייד, שבדקה כל מחשב עד היסוד, ותיקנה או החליפה את החלקים הלקויים. המחשבים הניתנים לחידוש והשמשה נלקחו לטובת הקמת רשת המחשבים בבית העמותה, כאשר הציוד שאינו תקין פורק עד לרמת השבב ונשלח למיחזור.

גדי רייכמן, מנכ”ל אולטרייד מסר כי “עם התקדמות השימושים והטכנולוגיה, לכל חברה שפועלת היום בשוק ישנו ציוד מיחשוב ו-IT שיצא מכלל שימוש ומעלה אבק במחסן. דרך שיתופי פעולה מסוג זה אנו מוצאים לו שימוש ראוי, ובעותה עת שומרים על הסביבה הודות הארכת אורך החיים של המוצרים. תרומה לקהילה הוא חלק משמעותי בפעילותינו, ואנו מודים על הזכות שניתנה לנו להעניק את תרומתנו הצנועה ולסייע לעמותת אמון לחיים בפעילותה”.

קבוצת אולטרייד הינה הקבוצה הגדולה והמובילה בישראל ובמזרח התיכון לציוד מחשוב מחודש ומשומש של מיטב המותגים: אפל, דל, סיסקו, IBM, HP, LENOVO ועוד, הכוללים אחריות ושירות. אולטרייד היא בין החברות היחידות בארץ אשר רוכשות את ציוד המחשוב ההיקפי המשומש ועושה בו שימוש אחר, בין אם שדרוגו ומכירתו ללקוחותיה ובין אם מיחזורו כפסולת אלקטרונית לפי התקנים המחמירים ביותר. החברה מחזיקה מלאי עצום של תחנות עבודה, מחשבים ניידים, שרתים, ציוד תקשורת וציוד נלווה ומספקת ללקוחותיה מגוון שירותים כגון שירותי ליסינג וטרייד- אין, מעבדת מיחשוב, השכרת ציוד ועוד.

תגובות סגורות