24/05/11 אלביט מערכות תשביח עבור חיל האוויר של רומניה מטוסי תובלה מסוג C-130 ב – 18.6 מיליון דולר

אלביט מערכות בע”מ (NASDAQ  ו –  TASE: ESLT)  (“אלביט מערכות”) הודיעה היום, כי זכתה בחוזה בהיקף כספי של 18.6 מיליון דולר להשבחת מטוסי תובלה מסוג  C-130 עבור חיל האוויר של רומניה. במסגרת החוזה, תותקנה במטוסים מערכות לוחמה אלקטרונית מסוגים שונים, כולל מערכות של החברה הבת של אלביט מערכות – אלישרא.

בפרויקט שיתבצע במהלך כ-4 שנים, תשתף אלביט מערכות פעולה עם תעשיות מקומיות ובראשן התעשייה האווירית של רומניה.

יורם שמואלי, מנכ”ל משותף בחטיבת כלי טיס באלביט מערכות מסר: “אנו גאים מאד בזכייה זו, המהווה אבן דרך נוספת במסגרת הפרויקטים שאלביט מערכות מבצעת עבור חיל האוויר של רומניה בשיתוף עם תעשיות מקומיות. הזכייה החדשה מעידה על האימון הרב שלקוחותינו רוכשים לנו ועל שביעות רצונם מאיכות הפרויקטים שבצענו בעבורם במהלך השנים האחרונות”. שמואלי הוסיף:”הדרישה העולמית לשדרוג מטוסי תובלה והניסיון שצברנו בפרויקטים דומים, כולל שדרוג מטוסי C-130 בקוריאה ומטוסי C-95 בברזיל, ממצבים אותנו כמובילים עולמיים ואנו מקווים כי פרויקטים דומים נוספים יתקבלו בהמשך”.

אלביט מערכות פועלת ברומניה מזה כחמש עשרה שנים והיא מנהלת פרויקטים רחבי היקף, בייחוד בתחום האוויוניקה, בשיתוף פעולה עם תעשיות ביטחוניות רבות ברומניה כמו  IAR BRASOV, Craiova  Avioane , Aerostar ואחרות. תוכניות אלו בוצעו עבור משרד הביטחון הרומני כמו גם עבור לקוחות אחרים ברומניה ובמדינות אחרות. אלביט מערכות פועלת ברומניה באמצעות החברה הבת Elbit Systems Romania והחברות A-E Electronics, Elmet, ו-Simultec , הנמצאות בבעלות מלאה של אלביט מערכות ומעסיקות כ- 400  עובדים.

תגובות סגורות