09/06/11 פתרונות היברידיים חדשים של HP, יאפשרו לארגונים עסקיים וציבוריים גמישות טובה יותר בשילוב בין סביבות IT מסורתיות, לסביבות ענן פרטיות ופומביות

חברת HP הכריזה על הרחבת פורטפוליו Hybrid Delivery, הכולל פתרונות היברידיים לארגונים עסקיים וציבוריים, שמבקשים לשלב בין סביבות IT מסורתיות לבין ענני מחשוב פרטיים ופומביים. בכך, מרוויחים הארגונים הגנה מלאה על השקעות העבר, כניסה מהירה לעידן מחשוב הענן וגמישות גבוהה למתן מענה לצרכים המשתנים של לקוחות ואזרחים.

הפתרונות ההיברידיים החדשניים הוצגו במסגרת כנס הלקוחות HP DISCOVER שנערך השבוע בלאס-וגאס. עוד הוצגו בכנס תוצאותיו של מחקר חדש, שנערך עבור HP על ידי חברת Burson-Marsteller, אשר מלמד כי 95% מהמנהלים בארגונים מעניקים לגמישות חשיבות גבוהה בהצלחת הארגון.

בין הפתרונות שהוצגו במסגרת פורטפוליו Hybrid Delivery, נמנים:

HP CloudSystem: הפלטפורמה השלמה, הפתוחה והאינטגרטיבית ביותר להקמה וניהול של שירותים בסביבות ענן פרטיות, פומביות והיברידיות, כוללת כעת גם יכולת ראשונה מסוגה לניהול דרישות לא אחידות (Dual Bursting).

HP CloudAgile: תוכנית מקיפה לספקי שירותים מתחומים מגוונים, שמעניקה גמישות פיננסית ומאיצה את המעבר מהשקעה להכנסה, תוך מינוף רשת השותפים והמשווקים הגלובלית של HP.

שירותי HP Support Services for CloudSystem ו-HP CloudStart: מסייעים ללקוחות לתכנן ולהקים סביבות ענן, תוך התייחסות מקיפה למודל החיוב הפנימי, למדיניות אבטחה, למנגנוני גיבוי ועוד – ומעניקים תמיכה אינטגרטיבית לחומרה ולתוכנה, 24/7, כולל תמיכה מרחוק. כל אלו, מאפשרים ללקוחות להתמקד בפיתוח עסקי במקום בתמיכה טכנית.

מערך הדרכות HP CloudSystem curriculum: העברת ידע ללקוחות, באופן שמאפשר להם לממש את מלוא הפוטנציאל של ההשקעה בענן.

שירותי אבטחה HP Enterprise Cloud Service Vulnerability Scanning ו-HP Enterprise Cloud Service Vulnerability Intelligence: שירותי ייעוץ בנושא אבטחת מידע בענן להפחתת רמת הסיכון, צמצום המרווח לטעויות אנוש, תגובה מהירה לאיומים חדשים ואיתור מוקדם של סיכוני אבטחה, ללא צורך בהתחייבות לחוזי אבטחה ארוכי טווח.

לצד אלו, הורחב פורטפוליו HP Cloud Services Enablement for CaaS, שמאפשר לספקי שירותי תקשורת להציע ללקוחות קטנים ובינוניים פתרונות בעלי ערך גבוה ויתרון תחרותי חשוב – כגון שירותי הודעות, שיתוף ושירותים קוליים אוטומטיים – בעלויות גמישות שנשענות על מודל תשלום לפי שימוש.

יאן זאדאק, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק בחטיבת Enterprise Business ב-HP, מסר כי “ארגונים מבינים היום את חשיבות הגמישות והתגובה המהירה להצלחה. הם נדרשים לספק מענה לצרכים משתנים של לקוחות ואזרחים, ולשמר את היתרון התחרותי שלהם. ל-HP יש את הניסיון, את עושר הפורטפוליו ואת מערך האספקה הגלובלי אשר נדרשים על מנת לסייע לעסקים ולגופי ממשל למנף את הענן ולנצל את יכולותיו – בדרכם להפוך לארגוני Instant-On”.

 

המהדורה האירופית של אירוע הלקוחות המרכזי HP DISCOVER תתקיים
ב-29 בנובמבר עד ה-1 בדצמבר בווינה, אוסטריה. במסגרת האירוע יוצג כיצד יכולים ארגונים להתחיל את המסע ולהפוך לארגוני Instant-On

תגובות סגורות