01/08/11 Mio משיקה מכשירי ניווט חדשים: Mio Cruiser בעלי מערכת ניווט חדשה ומהירה מתמיד

חברת רונלייט דיגיטל, הנציגה הבלעדית של Mio בישראל משיקה בימים אלו בישראל סדרה חדשה של מכשירי ניווט בשם- Mio Cruiser מבית Mio, המובילה העולמית במכשירי ניווט. גולת הכותרת בסדרה החדשה, שבשלב זה תכלול ארבעה דגמים, היא תוכנת  ניווט חדשנית, מהמתקדמות והמהירות בעולם, בעלת חישוב מסלול מהיר ביותר בזמן שיא של מספר שניות בלבד. מהירות החישוב תקפה גם כשנקודות הציון רחוקות מאד זו מזו. לשם הדגמה, התוכנה החדשה יכולה לחשב את המסלול מליסבון, בירת פורטוגל, לסטוקהולם, בירת שבדיה (מרחק של יותר מ3,500 ק”מ) – המסלול מוצג כולו על גבי מפה, תוך שתי שניות בלבד, יחד עם הוראות נסיעה מפורטות.

תוכנת הניווט מתאימה לכל סוגי הנהגים: המתלבטים – מאפשרת להוסיף בקלות וללא הגבלה, מספרים יעדים חדשים או נקודות ציון במהלך הנסיעה. המתחרטים – ניתן לדלג או למחוק את נקודות הציון שנוספו. עבור אותם נהגים אשר אינם חפצים בהכוונה קולית ישנה אפשרות לעבור את המסלול ללא הדרכה, בלחיצה על כפתור בלבד, שתשהה את הניתוב. לנהגים הקפדניים, מציעה תוכנת הניווט הדמיה מלאה של מסלול הנסיעה. הדמיה זו מראה את כל המסלול על גבי המפה מאפשרת לנהג לבדוק את כל ההוראות, ולעבור את המסלול צעד אחר צעד.

במהלך הנסיעה, מציגה תוכנת הניווט את נתיבי הכביש (Lane information) ומשלבת גם תצוגה של למעלה מ 2,000 מבנים בתלת מימד אמיתי, המסייעים בנוחות הנסיעה. מכשיר הניווט גם יתריע מפני מכמונות מהירות ומצלמות תנועה ניידות ונייחות לאורך מסלול הנסיעה. תוך  כדי הנסיעה, מציגה מערכת הניווט נקודות עניין על גבי המפה בהם: תחנות דלק, חניונים, מרכזי בילוי ומסעדות או המרחק לתחנת השירות הקרובה. במידה והחלטתם לנסוע דרך אותם המקומות, המערכת תדע להדריך ולכוון למקומות הנדרשים. לאחר מכן ניתן בקלות לחזור למסלול  המקורי שהוזן למערכת. ניתן גם להסתייע במערכת הניווט כבר בשלב תכנון הנסיעה לבנות מסלול הכולל עצירה בחניונים או בתחנות דלק.

אפשרויות הניווט והחיפוש במכשירים החדשים  מתקדמות וכוללות סקירת מסלול מקיפה, סימולטור מסלול, ושמירת מסלולים לשימוש חוזר. התוכנה תומכת במספר רב של אפשרויות חיפוש הזמינות למשתמש בהם: חיפוש לפי נקודות עניין, כתובות, אתרים מעניינים, עיירות, קווי אורך ורוחב. ניתן  גם לחפש אתרים מתוך סיווג הכולל:  שם, כתובת, טלפון, או על ידי כול צירוף של כמה  הללו מהאפשרויות יחד. כמו כן, המערכת יודעת לזהות ולתקן איות שגוי ולהציע הצעות רלוונטיות הדומות לחיפוש הנדרש. מערכת הניווט תומכת בריבוי שפות (חמישה עשר שפות שונות). לצרכן הישראלי חשוב לציין כי ישנה תמיכה, חווי קולי ומפות מלאות בעברית,אנגלית וערבית. מאגר המפות של התוכנה הינו מבית “מפה”, מעודכן לשנת 2011 וכולל למעלה מ 65,000 נקודות עניין.

תגובות סגורות