31/07/11 טכנולוגיית DLP של RSA תשובץ בVMware vShield™ 5

RSA, חטיבת האבטחה של EMC, תאפשר ל-VMware לשבץ את טכנולוגיית  DLP (Data Loss Prevention) במשפחת המוצרים VMware vShield™ 5, במטרה לאפשר ללקוחות להאיץ את תהליך המעבר למחשוב ענן.

כחלק מחבילת תשתית הענן החדשה של VMware יכלול יישום ה- VMware vShield with Data Security את המנוע לניתוח תכני DLP של RSA, על מנת לאפשר ללקוחות לבצע גילוי ומיון מדויקים של נתונים רגישים (כמו PCI, PII ו-PHI ) שקיימים בסביבות הווירטואליות. חבילת RSA DLP תסייע הן בחשיפת סיכונים עסקיים הקשורים באובדן נתונים רגישים והן בצמצום הסיכונים באופן דינמי באמצעות תיקון ואכיפה מבוססי מדיניות של הבקרות. שיבוץ של מדיניות וטכנולוגיית מיון RSA DLP בתוך שכבת הווירטואליזציה, יאפשר ללקוחות ארגוניים ליהנות מנראוּת גבוהה יותר של מידע רגיש, לנהל אותו בעזרת חלוקה לאזורים ב-vShield ולהגן עליו באמצעות בקרות אבטחה אחרות.

חזקי גיל, מנהל מכירות אזורי, RSA: “קיימת דרישה חזקה בשוק לבקרות אבטחה ותאימות המובנות בתוך התשתית הווירטואלית”. אנו שמחים לעבור לשלב הבא בקשרינו עם VMware ומקווים שבזכות השיבוץ של טכנולוגיית המיון DLP בתוך פלטפורמת תשתית הענן ו-וירטואליזציה המובילה בתעשייה, יוכלו כעת לקוחותינו ליהנות מנראוּת גבוהה יותר של התשתית הווירטואלית שלהם, מיכולת לנהל סיכונים באופן יעיל יותר וליישם תשתית אבטחה חזקה יותר”.

הגישה המובנית של RSA לאבטחה מאפשרת לארגונים למנף את התשתית הקיימת שלהם כדי להתגונן כנגד הסיכונים הקשורים לנתונים רגישים לא מוגנים, במקום שייאלצו להצטייד במוצרי אבטחה נוספים.

תגובות סגורות