חדשות היום

16/08/11 אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2011

 

בצבר ההזמנות נרשם שיא של 5.65 מיליארד דולר ההכנסות הסתכמו ב- 692 מיליון דולר; הרווח הנקי עמד על 38.9 מיליון דולר הרווח הנקי למניה עמד על 0.90 דולר 

 

חיפה,  ישראל , 16 באוגוסט  2011 – אלביט מערכות בע”מ (“החברה”)((NASDAQ & TASE: ESLT, הודיעה היום על תוצאות פעילותה ברבעון השני של 2011 שהסתיים ב- 30 ביוני 2011.

 

החברה כוללת בהודעה זו, בנוסף לתוצאות המדווחות לפי כללי חשבונאות מקובלים US-GAAP, גם נתונים שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים non-GAAP, המיועדים לספק למשקיעים נתונים להבנה מקיפה יותר של הפעילות והמגמות העסקיות של החברה. כל הנתונים הפיננסיים, אלא אם מצוין אחרת, מוצגים לפי US-GAAP.

 

דברי ההנהלה:

יוסי אקרמן, נשיא  אלביט מערכות אמר: “אנו מעודדים מהגידול  המתמשך בצבר ההזמנות, הנרשם מזה רבעון חמישי ברציפות, ובולט עוד יותר על רקע הצמיחה במכירות החברה. חלוקת המכירות על פי אזורים גיאוגרפיים  מעידה כי אסטרטגיית החברה להרחיב את הפרישה הגיאוגרפית ולפתח שווקי יעד, במיוחד במדינות בהן תקציבי הביטחון גדלים באסיה פסיפיק ובאמריקה הלטינית, נושאת פרי ומפצה על ירידה בשווקים אחרים בעולם. כל אלו, יחד עם ההתקדמות שחלה בתהליך הטמעתן של החברות שנרכשו לאחרונה והתוצאות המעודדות ממאמצי המחקר והפיתוח מעניקים לנו תחושה טובה לגבי המשך צמיחתה של החברה”.

תגובות סגורות