חדשות היום

17/08/11 ח.מר מתרחבת בדרום אמריקה: חתמה על הסכם מסגרת עם מפעיל סלולרי חדש

 

על פי תוכניות העבודה של הלקוח החדש היקף העבודות בששת החודשים הקרובים יסתכם בכ – 5 מיליון דולר ובכל שנת 2012 עשוי להגיע להיקף של כ – 20 מיליון דולר

תל אביב , ישראל , 17 אוגוסט  2011  –  ח. מר תעשיות בע”מ (ת”א: מר), החברה המובילה באספקת פתרונות  Turn key בתחומי התקשורת והביטחון, הודיעה כי חתמה על הסכם עם לקוח חדש שהינו מפעיל סלולרי במדינה בדרום אמריקה.

מריאן כהן מנכ”ל ח. מר: “החתימה על ההסכם עם המפעיל החדש מהווה המשך ההתרחבות שלנו במרכז ודרום אמריקה בתחום התקשורת. בנוסף אנו פועלים להרחבת הפעילות גם בתחומים נוספים ולאחרונה הודענו על זכייה בפרויקט בהיקף של כ – 42 מיליון דולר לאבטחת העיר בואנוס איירס. ההצלחות שאנו מציגים לאחרונה הן פרי למאמצים שאנו משקיעים באזור וליכולות שלנו ומהוות את התשתית להצלחות נוספות בעתיד”.

על פי תוכניות העבודה של הלקוח החדש במרכז אמריקה היקף העבודות הצפוי לח.מר בששת החודשים הקרובים יסתכם בכ – 5 מיליון דולר ובכל שנת 2012 עשוי להגיע להיקף של כ – 20 מיליון דולר. ההסכם הינו לחמש שנים וכולל הקמת אתרי תקשורת סלולרית בשיטת Turn-Key הכוללים שרותי הרכשה ורישוי, הקמת האתר, אספקת מגדלי תקשורת ואספקת ציוד נלווה.

תגובות סגורות