חדשות היום

21/08/11 קבוצת יעל מגייסת כ-150 עובדים חדשים

העובדים יגוייסו במהלך שלושת הרבעונים הקרובים לכל חברות הקבוצה

21 באוג’ 2011. קבוצת יעל מודיעה היום (יום א’) כי בשלושת הרבעונים הקרובים תגייס כ- 150 עובדים חדשים. בקבוצה מועסקים כיום כ-800 עובדים, הגיוס מיועד לחטיבת מיקור החוץ של החברה ולחטיבות יעל תוכנה,  IFN ויעל פתרונות משולבים. הקבוצה ממשיכה בתוכנית גיוס העובדים שהחלה לבצע בראשית השנה. עד כה, גייסה הקבוצה כבר כ- 90 עובדים.

הקבוצה מחפשת אנשי מקצוע מתחומים שונים: תוכניתני דוט.נט, ג’אווה (Java), תוכניתנים ומנתחים בסביבת MF, תוכניתני MAGIC, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים עם ניסיון פיננסי/ בנקאי, אנשי בדיקות תוכנה, אנשי תשתיות (Windows, Unix/Linux), אנשי ERP: מתכנתים, מיישמים ומטמיעים של Sap/Oracle Applications (מתכנתים, מיישמים ומטמיעים).

מקבוצת יעל נמסר, כי גיוס העובדים מתבצע בדרכים שונות. לדברי אילנית דהן, סמנכ”ל משאבי האנוש של הקבוצה, מקור הגיוס העיקרי והמבטיח שביניהם הוא “חבר מביא חבר”. במסגרת מבצע זה, כל עובד המביא חבר שנשאר בתפקיד פרק זמן מינימלי של שישה חודשים מקבל מענק כספי, שסכומו מתעדכן מעת לעת. לחילופין, יכול העובד לבחור לקבל סוף שבוע זוגי במתנה. הבונוס, מדגישה אילנית, ניתן לכל עובד בקבוצה שמביא חבר. גם מועמדים לעבודה או עובדים מחוץ לקבוצה המביאים לעבודה חבר (שאינו מוכר בה) מתוגמלים על כך.

נתי אברהמי, מנכ”ל קבוצת  יעל  מוסר: “הגיוס נובע מזכייתנו במספר פרויקטים גדולים במגזרים השונים ומהתרחבות בתחום מוצרי התוכנה והתשתיות. יחד עם זאת, הכניסה לטכנולוגיות חדשות בתחומי ה- BPM, ECM, BI, ותחומים נוספים מחייבת אותנו להמשיך ולגייס לשורותינו את אנשי הטכנולוגיה המובילים בשוק, כדי להמשיך להעניק ללקוחותינו את הפתרונות המתאימים ביותר עבורם.”

פרטים אודות המשרות והדרישות המבוקשות ניתן למצוא באתר הבית של החברה.

תגובות סגורות