חדשות היום

17/08/11 אלביט מערכות תספק למדינות באסיה מטעדים אלקטרו-אופטיים ליישומים ימיים בכ-20 מיליון דולר

 

אלביט מערכות בע”מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) (“אלביט מערכות”) הודיעה היום כי זכתה בחוזים ממספר לקוחות מאסיה לאספקת עשרות רבות של מערכות תצפית  למטוסי סיור ימי, לספינות ולמגדלי תצפית. הסכום הכולל של החוזים החדשים נאמד בכ – 20  מיליון דולר לאספקה במהלך כשלוש שנים.

במסגרת החוזים החדשים תספק אלאופ מערכות שונות ממשפחת  מטעדי ה- CoMPASSTM , הכוללת  גם את מערכת ה- MicroCoMPASSTMשהיא מערכת אלקטרו-אופטית בעלת משקל קל במיוחד והנמצאת כבר בשימושם של צבאות מובילים בעולם  וכן  את מערכת ה-  DCoMPASS™ – מערכת חדשנית המעניקה למשתמש תמונה דיגיטלית באיכות גבוהה מאד ביום ובלילה והמותקנת גם על מטוסי סיור ומטוסים ללא טייס, ספינות משמר חופים ופריגאטות הדורשות תצפית ארוכת טווח והכוונת נשק ומעקב. הזכיות באות בהמשך לזכייתה של אלביט מערכות מלפני כשלושה חודשים  בחוזים לאספקת עשרות מטעדים מסוג  CoMPASSTM למטוסי סיור ימי, למדינה באסיה, בהיקף של כ-20 מיליון דולר.

עדי דר, מנכ”ל אלאופ, מסר: “אנו עדים לגידול בביקושים למערכות תצפית ימיות, שהוא פועל יוצא מהתגברות הטרור הימי בעולם והצורך ההולך וגובר להגנת הגבולות הימיים. הגידול בביקושים בא לידי ביטוי בהזמנות חדשות של לקוחות קיימים וחדשים, לרבות הזמנות של מערכות המיועדות לפלטפורמות חדשות. אנו צופים כי הצלחות אלו יביאו בעקבותיהן הזמנות נוספות שיחזקו עוד יותר את מיצובה של אלאופ כמובילה עולמית בתחום מערכות התצפית ליישומי ים, יבשה ואוויר”.

תגובות סגורות