19/12/11 רד תקשורת פותחת את המשרד הראשון שלה ביבשת אפריקה. המנהל הנבחר: אבנר ציפורי

רד תקשורת מחשבים, יצרנית גלובלית של ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה, הודיעה על פתיחת המשרד הראשון שלה ביבשת אפריקה. המשרד החדש מוקם בלאגוס, ניגריה.

המשרד החדש נחנך בנוכחותו של אפי וכטל, נשיא ומנכ”ל רד. “הבחירה שלנו בניגריה נעשתה מתוך הכרה בחשיבותה כשוק הגדול ביותר והחשוב ביותר עבורינו באפריקה”, אמר וכטל. “ניגריה מחוייבת לשיפור תשתיות הטלקום במדינה ולמינוף היתרונות שמגיעים יחד עם שירותי העברת נתונים וקול בפס רחב. רד בהחלט יכולה לשחק תפקיד מרכזי בזירה הזו. הפתרונות של החברה מאפשרים יישום מהיר בשטח בעלויות נמוכות יחסית של התפעול השוטף – שני רכיבים משמעותיים ביותר להצלחת מפעילי התקשורת בשווקים תחרותיים הרגישים למחיר”.

הפתרונות של רד מאפשרים כיום לספקי התקשורת להציע ללקוחותיהם שירותי רשת מהדור הבא, על כל תשתית גישה תוך צמצום עלויות התפעול ואופטימיזציה של המשאבים. הפתרונות של רד מגנים על ההשקעות הקיימות של המפעילים ומקלים עליהם במעבר החלק מרשתות SDH מסורתיות לרשתות מבוססות מיתוג מנות ועידן השירותים מבוססי ה-IP, תוך מינימום הפרעה ללקוחות הקיימים או לרשתות עצמן.

כמנהל המשרד החדש מונה אבנר ציפורי (47), ששימש בשנים האחרונות בתפקידים דומים בחברות   לידקום אינטגרייטד סולושנס ומר טלקום. ציפורי הוא בעל תואר בוגר BA במנהל עסקים מאוניברסיטת  בן-גוריון. תחום אחריותו המרכזי יהיה להרחיב את נוכחותה של רד בשוק האפריקני ופעילות מול מפעילים מקומיים וספקי תקשורת, ניידת ונייחת.

תגובות סגורות