חדשות היום

בינת מערכות תוכנה זכתה במכרז בנק ישראל ותטמיע פתרון תוכנה ארגונית בלשכות ההנהלה של הבנק. היקף הפרויקט: מעל מיליון שקל

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, זכתה במכרז של בנק ישראל בדצמבר 2011, ותטמיע פתרון תוכנה ארגונית בלשכות ההנהלה של הבנק. הטמעת התוכנה תאפשר תמיכה בניהול מסמכים, ייעול תהליכי עבודה, אינטגרציה וארגון המידע. היקף הפרויקט מוערך ביותר ממיליון שקל, וצפוי להסתיים בסוף 2012.

פתרון התוכנה הארגוני כולל מערכת חכמה לניהול מסמכים, המאפשרת טיפול במשימות  קליטה, איתור, הפצה והפקה של המסמכים לקראת אירוע מסוים. כמו כן קיימות יכולות תיאומים, תזכורות, שיתוף פעולה בין משתמשים, מעקבים הכוללים בקרת סטאטוס, מטלות ופרויקטים. כל זאת בצורה פשוטה ונוחה, אשר תייעל את עבודת הלשכות ותקבע סטנדרטים גבוהים,  לתהליכי העבודה בארגון בהתאם לעבודת מומחה ארגון ושיטות שמלווה את הפרויקט מטעם חברת הייעוץ “ארגו”.

פתרון התוכנה מתבסס על פלטפורמת  SharePoint 2010של  מיקרוסופט בשילוב כלים משלימים כגון Nintex Workflow 2010, המיוצגת בישראל בלעדית על ידי בינת מערכות תוכנה. Nintex Workflow מאפשרת יישום מלא של תהליכי עבודה ארגוניים, ע”י אינטגרציה עם מערכות הניהול הקיימות של הבנק, הנעת תהליכים אוטומטיים, קבלת תמונה ויזואלית מלאה, זיהוי ‘צווארי בקבוק’ ואת הנושאים הדורשים טיפול ברמות הניהול השונות, כמו גם התניות ואישורים מוגדרים, עיבודם והפצתם לגורמים הרלוונטיים בארגון ומחוצה לו להמשך טיפול.

אורן אריאל, מנהל מכירות בינת מערכות תוכנה: פתרון התוכנה הארגוני, הכולל את השימוש בכלי לניהול התהליכים Nintex Workflow , וכלים נוספים המפחיתים את הדרישה לפיתוח,  מאפשר גמישות מרבית, והיצמדות ליכולות המובנות הקיימות ב- SharePoint  ולהטמעת הפתרון בעתיד, בלשכות הבנק הנוספות. בנק ישראל הצטרף לעשרות לקוחות בישראל ולאלפים בעולם, המיישמים תהליכי עבודה באמצעות Nintex Workflow “.

תגובות סגורות