חדשות היום

טקסס אינסטרומנטס מכריזה על פתרון מהפכני בתחום הקישוריות האלחוטית אשר פותח במרכז הפיתוח של החברה בישראל

הפתרון הייחודי מאפשר אינטגרציה קלה של WLAN עם כל מכשיר צרכני ומאפשר הרחבת התהליך העולמי המתפתח של “Internet of Thing” בו כל האביזרים מקושרים לאינטרנט

טקסס אינסטרומנטס (TI) חשפה היום את SimpleLinkTM , משפחת מוצרים רחבה הכוללת מעבדים אלחוטיים עצמאים המאפשרים אינטגרציה קלה  ומהירה של רכיבי קישוריות אלחוטית עם כל מערכת משובצת מחשב בהספק נמוך ובעלות תחרותית.

פתרון הדגל במשפחת המוצרים החדשה הוא  CC3000 Wi–Fi®, מעבד עצמאי לרשת WLAN, אשר פותח במרכז הפיתוח של טקסס אינסטרומנטס בישראל ומאפשר הרחבת התהליך העולמי המתפתח של “Internet of Thing” בו כל האביזרים מקושרים לאינטרנט. ה-CC3000 מאפשר חיבוריות אלחוטית קלה ופשוטה לכל מכשיר נייד שכזה.

“אנו צופים כי עד שנת 2016 יהיו כ- 2.6 מיליארד מכשירים הכוללים בתוכם Wi-Fi מכיוון שה- “Internet of Things הופך להיות חלק מרכזי באורח החיים הצרכני והעסקי” , אמרה פילומנה בררדי, אנליסטית שוק הקישוריות ב- IMS Research. פתרון ה- SimpleLink  Wi-Fi CC3000 של טקסס אינסטרומנטס מנצל את תשתיות ה- Wi-Fi הקיימות בכל מקום  ומספק את הרמה האופטימלית של האינטגרציה הדרושה להרחבה נוספת של שוק ה- Wi-Fi. טקסס אינסטרומנטס מביאה את ה- Wi-Fi למערכות משובצות מחשב דלות הספק והופכת מוצרים ותיקים לשירותים מחוברים ואינטראקטיביים”.

“אנו נרגשים להכריז על משפחת SimpleLink – כולל הפתרון CC3000 לתקשורת Wi–Fi כדוגמה מצויינת למחויבותה של טקסס אינסטרומנטס להניע את הגל הבא של מכשירים  מחוברים ואת מהפכת “Internet of Things,” אמר ערן סנדהאוז, מנהל היחידה העסקית  לפתרונות מתפתחים לקישוריות בטקסס אינסטרומנטס. “התוספת של קישוריות לאינטרנט של מוצרי צריכה יומיומיים בבית ובעסק מייצרת ערך מוסף ללקוחותינו ומאפשרת דרכים מתקדמות לשלוט במוצרים אלו ולחלוק מידע דרך הענן. פתרון SimpleLink Wi-Fi CC3000 מספק למפתחים אפשרות להוסיף את תקן הקישוריות 802.11 הטוב ביותר בצורה פשוטה, מהירה ומשתלמת” הוסיף סנדאוז.

המוצר CC3000 Wi–Fi® החדש במשפחת SimpleLink הנו מוצר אחד מתוך משפחת המוצרים SimpleLink המספקת טווח רחב של טכנולוגיות עבור יישומי קצה שונים ומבטאת את המחויבות של טקסס אינסטרומנטס לספק פתרונות לאתגרים הקשורים בתכנון ותקינה של מכשירים מחוברים.  ה CC3000 כולל את כל רכיבי החומרה והתוכנה הדרושים מוכללים ברכיב אחד כך שלא נדרשת מומחיות בתחום ת”ר (RF) או רשתות תקשורת בנוסף, משפחת המוצרים החדשה מגובה בכלי פיתוח ותמיכה של טקסס אינסטרומנטס וגורמי צד שלישי ומאפשרת אינטגרציה קלה ומהירה של המוצר.

תגובות סגורות