טאואר-ג’אז ו-Triune Systems מודיעות על התחלת ייצור המוני של מוצרי nanoSmart®;

ייצור של מוצרים נוספים לחיסכון באנרגיה יחל במהלך 2012

 טכנולוגיית ה-nanoSmart® של Triune מאפשרת להוריד לאפס את צריכת האנרגיה במצב standby ובכך להגדיל משמעותית את חיי הסוללה ואת הזמן בין טעינות

שוק הרכיבים לקצירת אנרגיה צפוי לצמוח ליותר מ-10 מיליארד רכיבים עד שנת 2019, פי 20 מ-500 מיליון היחידות ב-2009

טאואר-ג’אז וחברת Triune Systems הודיעו היום כי Triune פיתחה טכנולוגיה אנלוגית לניהול צריכת החשמל המתבססת על פלטפורמת ה-Power Management המתקדמת של טאואר-ג’ז בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון. Triune רשמה את טכנולוגיית החיסכון באנרגיה הירוקה שלה, nanoSmart®, כסימן מסחרי ועתה היא משחררת לייצור המוני בטאואר-ג’אז שני מוצרים המבוססים על טכנולוגיה זו.

טכנולוגיית ה-nanoSmart® תוכננה עבור יישומים ניידים בעלי צריכת אנרגיה נמוכה לשוק הצרכני, הרפואי והתעשייתי וכן למערכות אוטונומיות המבוססות על שבבי “קצירת אנרגיה” כגון לוחות סולאריים לייצור חשמל.

 “בחרנו לפתח את הטכנולוגיה שלנו ביחד עם טאואר-ג’אז שכן ההיצע הטכנולוגי של החברה הוא הטוב והמתאים ביותר לצרכינו והוא שאיפשר פיתוח משותף של פתרונות יצירתיים וחדשניים”, אמר רוס טגץ, נשיא Triune Systems. “טכנולוגיית ה-nanoSmart® שלנו מרחיבה את הפלטפורמה של טאואר-ג’אז ומספקת  פתרון ייחודי ואמיתי שיכול לבטל את צריכת ההספק של כל מוצר הנמצא במצב standby. אנו מצפים להמשיך ולפתח עוד מוצרים חדשים ומלהיבים המבוססים על פיתוח זה.”

 “טאואר-ג’אז ממשיכה בפיתוח ההיצע הטכנולוגי שלה תוך שהיא מתבססת על צרכי לקוחותיה. העובדה שמומחים בטכנולוגיית ה-Power Management, כמו מהנדסי Triune, בחרו בפלטפורמת ה-PM של טאואר-ג’אז, מוכיחה שוב את עליונותה הטכנולוגית של הפלטפורמה שלנו”, אמר ד”ר אבי שטרום, סמנכ”ל ומנהל החטיבה העסקית של טכנולוגיות ייחודיות בטאואר-ג’אז. “Triune הם שותפים מוערכים שלנו מזה מספר שנים  והעבודה המשותפת הביאה ליצירת פלטפורמת ה-PM שלנו, שהיא הטובה והמובילה בעולם. הביצועים והיכולות של ההתקנים מבוססי nanoSmart® הם הוכחה כי עבודה משותפת וגמישות מביאים להישגים בהטמעת רעיונות חדשים.”

תגובות סגורות