בינת תקשורת מחשבים הטמיעה לראשונה בארץ מערכת FireEye להגנה מפני התקפות סייבר

המערכת הוטמעה בגוף בטחוני גדול; היקף הפרויקט שש מאות אלף שקל. חברת בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד בינת,  הטמיעה לראשונה בישראל מערכת להגנה מפני נוזקות והתקפות סייבר  של חברת FireEye . המערכת נרכשה על ידי גוף ביטחוני גדול בסכום של  600 אלף שקלים. מערכת FireEye מספקת שכבת הגנה מפני התקפות הדור הבא. מדובר בהתקפות לא מוכרות אשר נועדו לתקוף ארגון ספציפי ולכן אין להם חתימות מובנות במוצרי ההגנה הסטנדרטים הקיימים בכניסה לרשתות הארגוניות. המערכת כוללת סביבה וירטואלית להפעלת קבצים ודפי WEB והינה בעלת יכולות ניתוח המאפשרות לזהות ולחסום קבצים המנסים לייצר התקפות מתוך הארגון. המערכת מסוגלת  לתקשר עם ה”ענן” של היצרן ולקבל עדכונים בזמן אמת על מתקפות חדשות ושרתי ניהול חדשים של bots.

FireEye מזהה התקפות Zero day במהירות ומגיבה ללא פגיעה בעבודה השוטפת של הארגון, זאת באמצעות מערך בדיקות הכולל הגנה על מערכות הפעלה, אפליקציות, דפדפנים ותוספים שונים.  השילוב בין הגנה  על תעבורת הדואר ועל ה- WEB מספק הגנה מפני מתקפות מתוחכמות המשלבות ערוצים שונים  לפגיעה במידע הארגוני. המערכת אינה מחליפה מערכות קיימות אלא משלימה את עבודתן בזיהוי התקפות חדשות ומתוחכמות.

צביקה פרידלנדר, מנהל חטיבת אבטחת המידע, בינת תקשורת: ” להתקפות הסייבר  מהזן החדש יש יכולות חדירה למערכות ההגנה המסורתיות על ידי שימוש בהתקפות  APT מתוחכמות הממוקדות בארגון ספציפי, יצירת רושעה דינאמית ( Dynamic Malware ) והחדרתה לארגון דרך ערוץ ה  Web או המייל.  על ארגונים הרוצים לסכל ניסיונות תקיפה אלו, ליישם פתרונות המבוססים על טכנולוגיות זיהוי חדישות כדוגמת  Fireeye  אשר אינן תלויות חתימה או התנהגות. פתרון  זה מספק  שכבת הגנה נוספת וחיונית  ונועד לתת מענה  לאיומים בלתי מוכרים כגון  Zero Day ו התקפות APT ממוקדות” .

תגובות סגורות