אקזיט משמעותי לחברת רוטל נטוורקס, מקבוצת ח. מר

רוטל נטוורקס,  מקבוצת ח.מר, מוכרת את חלקה בחברת ארכוס לפי שווי חברה של כ-100 מיליון שקל .  רוטל נטוורקס, מקבוצת ח.מר, המספקת פתרונות הנדסה ואינטגרציה בתקשורת רחבת פס, מודיעה היום כי הושלם הסכם  למכירת 100% ממניות ארכוס טכנולוגיות לחברתNetworks  ATX הקנדית בתמורה המוערכת בכ-100 מיליון שקלים.  רוטל מחזיקה בכ-23.8% ממניות ארכוס וחלקה במכירה מוערך בכ-25  מיליון שקלים, אשר את חלקם תקבל בכפוף לאבני דרך. 

 לדברי שי האס מנכ”ל רוטל נטוורקס : “מכירה מוצלחת זו מהווה מימוש האסטרטגיה של רוטל – השקעה בחברות טכנולוגיה בהן יש לנו ערך מוסף רב ואנו יכולים לתרום מהידע הרב שלנו לקידום החברה ולמימוש היכולות שלה”.

 “זיהינו את הפוטנציאל והשקענו בארכוס בתחילת דרכה כמשקיע אסטרטגי ולא כמשקיע פיננסי. היכרותנו המעמיקה בתחום התקשורת רחבת הפס בארץ ובעולם, אפשרה לנו ללוות את החברה החל בהתוויית האסטרטגיה העסקית, בניית הלקוחות והתמיכה השיווקית והתפעולית, דרך חשיפתה לשווקים בינלאומיים, וכלה בסגירת העסקה עם ATX   הרוכשת את ארכוס. העבודה המשותפת של רוטל עם ATX  הקנדית היא רבת שנים, ואנו שמחים על האמון הרב שהנהלת חברה זו רוכשת לנו, לבעלי המניות  וליזמים המנהלים של ארכוס”.

אודות רוטל נטוורקס

חברת רוטל נטוורקס, חברה בת של קבוצת מר תעשיות הנסחרת בבורסת תל אביב (סימול: CMER), (מוחזקת : 86%)  הינה חברת הנדסה ואינטגרציה מובילה בישראל המתמחה בפתרונות מגוונים בתחום התקשורת המשולבת. רוטל נטוורקס מספקת פתרונות תקשורת מקצה לקצה בתחומי האופטיקה, תקשורת רחבת פס (Broadband), טלפוניה, אבטחת מידע, תקשורת נתונים, ווידיאו. יתרונה של רוטל נטוורקס מבוסס על הידע, המקצועיות והניסיון ביישום פתרונות TurnKey חדשניים בשוק התקשורת  ועל השותפות העמוקה והמחויבות המלאה עם לקוחותיה. רוטל נטוורקס מלווה את הלקוח לאורך כל שלבי הפרויקט, משלב התכנון, דרך הפיתוח, ההקמה, האינטגרציה השרות והתמיכה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את הגופים הגדולים בישראל מהמגזר הממשלתי\ציבורי, חברות עסקיות, ספקיות טלקום ותקשורת, צה”ל וגופי בטחון ועוד. רוטל נטוורקס הוקמה בשנת 1983 ומעסיקה כיום כ-  480 עובדים. מטה החברה נמצא בפתח תקווה.

תגובות סגורות