טאואר-ג’אז מודיעה על הגברת ייצור של מוצרי e2v

טאואר-ג’אז מודיעה על הגברת ייצור של מוצרי e2v: e2v עוברת לייצור המוני של משפחת מוצרים חדשים המבוססים על פלטפורמת ה-CIS הייחודית והמתקדמת של טאואר-ג’אז. CHELMSFORD, אנגליה ומגדל העמק, ישראל – טאואר ג’אז הודיעה היום כי חברת e2v, המובילה בפיתוח וייצור בתחום רכיבים אלקטרוניים מתקדמים ותתי מערכות, מגדילה את היקף הייצור של מספר מוצרים המבוססים על טכנולוגיית ה-CIS המתקדמת והייחודית של טאואר-ג’אז. השבבים מיועדים למערכות וחיישנים מובילים בשוק המצלמות התעשייתיות ומערכות בקרת תהליך והדמיה, והם משלבים תכנון CMOS בביצועים גבוהים המאפשרים הפחתה משמעותית של עלויות הייצור תוך שיפור יישומי המצלמות.שילוב הפתרונות החדשניים של e2v עם היכולות הטכנולוגיות ויכולות הייצור המובילות של טאואר-ג’אז, יוצר מגוון אפשרויות חדשות בשוק המערכות והחיישנים מבוססים טכנולוגיית CIS. משפחת המוצרים החדשה תצטרף לקו מוצרים שכבר מיוצר בהיקף רב במתקן הייצור של טאואר-ג’אז. מוצרים אלו כוללים חיישנים עבור יישומי תעשייה, רפואה, מדע וחלל. במהלך שש השנים בהן החברות משתפות פעולה, מגבירה e2v באופן שוטף את הייצור על מנת לעמוד בדרישות לקוחותיה לאספקת פתרונות בתחום חיישני ההדמיה. עפ”י חברת המחקר Yole Development, שוק חיישני התמונה לבקרת תהליך צפוי לגדול ולהגיע ל-88 מיליון דולר בשנת 2015  עם קצב צמיחה שנתית של 23%.

“אנו שמחים על בחירתנו בטאואר-ג’אז כשותפה לפיתוח וייצור מוצרינו, בעודנו מגדילים את הייצור של מוצרים עבור שוק חיישני התמונה המתקדם. הטכנולוגיה הייחודית שהם מציעים ואיכות הייצור מאפשרים יצירת פתרונות עם ביצועים גבוהים בעלות חסכונית”, אמר פרנסואה טורה, מנהל חטיבת high performance imaging solutions business ב-e2v. “אנו ממשיכים לפתח עם לקוחותינו את הדור הבא של פתרונות CIS על מנת לענות על הצרכים הגוברים בתחום. אנו מעריכים מאוד את היכולות המתקדמות והגמישות של טאואר-ג’אז, אשר  עונים על כל דרישותינו תוך שילוב ייחודי של תהליכים טכנולוגיים, מומחיות בתחום חיישני התמונה, התאמה אישית ותמיכת לקוח מצוינת”.

“שיתוף הפעולה הצמוד בתחום המחקר והפיתוח הינו המפתח לייצור שבבים באיכות מעולה. טכנולוגיית ה-CIS מאפשרת ייצור מוצרים בעלי הביצועים הגבוהים ביותר ואנו מציעים פתרונות ייעודיים המהווים הכרח עבור יישומים המיוצרים בקנה מידה רחב”, אמר ד”ר אבי שטרום, סמנכ”ל קווי המוצר הייחודיים בטאואר-ג’אז. “אנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה שלנו עם e2v, חברה עם עבר מרשים ביותר בתחום החדשנות ופריצות דרך טכנולוגיות”.

תגובות סגורות