חדשות היום

נייס נבחרה להשתתף בתוכנית Cisco SolutionsPlus

נייס נבחרה הודות למערך המוביל של פתרונות מבוססי אנליזה ומוצרי אופטימיזציה של כח האדם במרכזי שירות, להשפעה על כל אינטראקציה עם לקוחות. רעננה, ישראל, 22 במרס, 2012, נייס סיסטמס (ת”א: נייס, NICE: NASDAQ), בעלת מעמד של “מפתח פתרונות מועדף” של חברת סיסקו מזה שנים רבות, הודיעה היום כי הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם סיסקו ותקח חלק בתוכנית Cisco SolutionsPlus במסגרת Cisco MediaSesne .תוכנית Cisco SolutionsPlus נותנת ללקוחות סיסקו, שותפי ההפצה וצוותי המכירות שלה חוויית הזמנה כוללת עבור אפליקציות ומוצרי צד-שלישי נבחרים. סיסקו תציע את פתרונות NICE SmartCenter ומוצרי אופטיציזציה של כח האדם במרכזי שירות כחלק מתוכנית ה – SolutionsPlus. המוצרים שתציע סיסקו הם NICE Interaction Management ל ניהול אינטראקציות, NICE Quality Management לניהול איכות ו- NICE Interaction Analytics לניתוח אינטראקציות.

ג’ון הרננדז, סגן נשיא ומנהל יחידת שיתופי הפעולה ללקוחות בסיסקו, אמר: “אנו עובדים עם נייס מעל לעשור וכעת מעלים את מערכת היחסים לשלב הבא וכוללים את פתרונות העסקיים של נייס בפלטפורמת ההקלטה שלנו Cisco MediaSense. סיסקו ונייס מספקות יחדיו פתרונות חדשניים לארגונים המבקשים לשפר את התובנות מהאינטראקציות עם לקוחותיהם ולהגדיל את הערך המוסף של מרכזי השירות. נייס הוזמנה להשתתף ב-SolutionsPlus בשל מעמדה המוביל בשוק, ההמלצות המצוינות מלקוחותיה ואיכות השרות והתמיכה המוכחים שלה.”

“אנו בוחרים בקפידה את המוצרים הנכללים בתוכנית  Cisco SlutionsPlus, וההיצע של נייס מעניק שילוב ייחודי של פתרונות שסיסקו ושותפי ההפצה שלה יכולים כעת להציעם כרכיב אינטגרלי, על מנת להשפיע על האינטראקציות עם הלקוחות”, המשיך ואמר מר הרננדז.

אודי זיו, נשיא קבוצת מוצרי ה – Enterprise בנייס, אמר: “אנו נלהבים מעליית המדרגה ביחסינו עם סיסקו. בחירתנו כספק מוביל של פתרונות עסקיים כה אסטרטגיים למרכזי שירות ומוצרים לאופטימיזציה של כח האדם, מעידה על הערך המוסף הייחודי של היצע הפתרונות של נייס, התורם להעלאת ההכנסות, להגברת חוויית הלקוח, לשיפור הציות לרגולציה ולאופטימיזציה של תפעול מרכזי השירות. הכללתנו בתוכנית SolutionPlus תאפשר ללקוחותינו לרכוש מערך כולל של פתרונות עסקיים למרכזי שירות, תוך שמירה על אסטרטגיית הרכישה של הפתרון הטוב מסוגו, ותרחיב את אחיזתה של נייס בתחום זה.”

נייס היא שותפה טכנולוגית של סיסקו משנת 2000 וניצבת בדירוג הגבוה ביותר בקטגוריית מפתח פתרונות מועדף בתוכנית רשת המפתחים של סיסקו. פתרונות נייס משתלבים עם מוצרי סיסקו: Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified Contact Center Enterprise, Cisco MediaSense,, וכן עם מוצרים אחרים של סיסקו.

תגובות סגורות