טאואר-ג’אז מרחיבה פעילותה בשוק האירופאי

טאואר-ג’אז מרחיבה פעילותה בשוק האירופאי: מצרפת את חברת CSEM השוויצרית לתוכנית ה-DSAP של החברה. שילוב הניסיון הרב של חברת CSEM בתכנון יחד עם התמחותה של טאואר-ג’אז בייצור טכנולוגיות ייחודיות, יספק טווח רחב יותר של לקוחות, תוך שימת דגש על השוק האירופאי.NEUCHATEL, שוויץ ומגדל העמק, ישראל – טאואר ג’אז הודיעה היום כי חברת תכנון השבבים CSEM השוויצרית הצטרפה לתוכנית DSAP (Design Star Awards Program) של החברה, המציעה תוכנית תמריצים למרכזי תכנון עצמאיים. התוכנית מעודדת את מרכזי התכנון המצטרפים אליה להפנות את לקוחותיהם ומוצריהם לטכנולוגיות של טאואר-ג’אז. באמצעות שיתוף פעולה זה, תוכל CSEM לספק ללקוחותיה תמיכה מיטבית עבור יישומי RF, HPA, Power Management, Mixed Signal, ובעיקר CIS. שילוב ניסיונה הרב של חברת CSEM בתכנון שבבים, יחד עם התמחותה של טאואר-ג’אז בייצור מבוסס טכנולוגיות ייחודיות, יאפשר לשתי החברות להעניק שירות לטווח רחב של לקוחות, בדגש על אירופאים השוק האירופאי.

“אנו שמחים להצטרף לתוכנית ה-DSAP של טאואר– ג’אז, ואנו מאמינים כי צעד זה החברות מהווה יתרון עבור שתי החברות. בכך אנו מאפשרים ללקוחותינו גישה לטווח הרחב של יכולות הייצור וההיצע הטכנולוגי של טאואר-ג’אז וכמו כן אנו נוכל ליהנות מהתמריצים והתמיכה המוצעת למהנדסי התכנון”, אמר ד”ר דראגן מאניץ’, סגן ראש מחלקת מערכות משולבות ואלחוטיות בחברת CSEM.

“CSEM הינה חברת תכנון אירופאית מובילה ואנו מצפים בקוצר רוח לעבודה משותפת עמם ועם מרכזי התכנון שלהם”, אמר אורי גלצור, סמנכ”ל ומנהל מרכז התכנון העולמי של טאואר-ג’אז.

תגובות סגורות