חדשות היום
RADISYS

יישומים חדשים לטכנולוגיות טלקום על פי Radisys

RADISYSמאת: אריק וינשטיין. חברת Radisys המפתחת פתרונות תקשורת ותשתית אלחוטית עבור תעשיות הטלקום, התעופה והרפואה, ערכה כנס לקוחות בשיתוף נציגתה בישראל – חברת מגוון טכנולוגיות והנדסה בו הציגה טכנולוגיות ומגמות עתידיות בתחום תשתיות תקשורת ורשתות.
מייק דג’ניס – CEO חברת RADISYS: “אנו רואים בעקביות כניסה של טכנולוגיות מתחום הטלקום לתחומים חדשים כמו הגנה אזרחית וניהול שדה הקרב. פלטפורמות החומרה ביחד עם תוכנות ניהול ויישומים מתחום הטלקום מאפשרים ליצרני מערכות התקשורת לבנות מערכות ניידות תוך שימוש בהתקנים ניידים ומודרניים שאנו מכירים כמו טלפונים סלולריים. למערכות ניידות אלו יש שימושים בהגנה אזרחית, שימוש באזור מוכה אסון או בשדה הקרב המודרני. בשדה הקרב הכוונה היא שמערכת התקשורת תנוע ביחד עם הכוחות ותספק באזור הקרב אמצעים מתקדמים לתקשורת כמו שיחות ועידה וקישוריות.”
מייק דג’ניס ובכירים נוספים בחברה הגיעו להשתתף בכנס ולפגישות עם לקוחות החברה ושותפיהם הטכנולוגיים. Radisys נוסדה ב-1987 ומתמקדת בפתרונות Embedded הכוללים חומרה ותוכנה עבור יצרני מערכות וציוד תקשורת. משפחות המוצרים כוללות כרטיסים ומערכות בתצורת ATCA, כרטיסי COMExpress, מתגים חכמים התומכים בטכנולוגיית 40GB, שרתים לתקשורת ותוכנת הפרוטוקולים TRILLIUM לניהול רשתות תקשורת בתשתיות הטלקום.
במהלך שנת 2011 רכשה Radisys את חברת Continuous Computing אשר פיתחה פלטפורמות חומרה ואת תוכנת הפרוטוקולים-TRILLIUM עבור יצרני הטלקום תוך התמקדות ברשתות 3G ו-LTE. כחלק מהרכישה נערכו גם שינויים בהנהלת החברה המאוחדת במסגרתם הפך מייק דג’ניס, שהיה נשיא ומנכ”ל Continuous Computing, ל-CEO חברת RADISYS.
חברת מגוון שייצגה בישראל את Continuous Computing עד לרכישה קבלה את הנציגות הבילעדית בארץ של חברת – Radisys על כל חטיבותיה.
מייק דג’נס: “הסינרגיה בין מוצרי Radisys ו-Continuous Computing הביאו ליצירת הזדמנויות חדשות וערך מוסף ללקוחותינו. עצם העובדה שלא הייתה כמעט חפיפה בין מוצרי שתי החברות לפני הרכישה מאפשר לנו להציג כעת מגוון מוצרים רחב יותר ואנו רואים שהשוק מגיב לכך, במיוחד ברבעון האחרון כאשר זכינו בשלשה פרויקטים גדולים בהם נעשה שימוש בפתרונות המשלבים את מוצרי שתי החברות.” ב-Radisys מדגישים כי השילוב של פלטפורמות חומרה, תוכנה ושירותים מקצועיים (Professional Services) מאפשר לספק ללקוח פתרון מלא ומהווה מודל ייחודי בשוק תשתיות התקשורת המבדיל את החברה ממתחרותיה. דוגמא לכך היא בתחום ניהול ואיזון תעבורה ברשת (traffic balancing). אנו רואים את האתגר של מפעילי הרשתות מצד אחד לייצר מספיק קיבולת לתעבורה ההולכת וגואה ברשת ומצד שני חלק הולך וגדל בתעבורה זו מקורו ביישומי OTT כמו Skype שלא מייצרים הכנסות למפעילים. גאות זו דורשת שילוב טכנולוגיות חדשות כמו לדוגמא הוספת תאים קטנים (,PicoCell FemtoCell) בקצוות הרשת כדי לאפשר ליותר משתמשים להתחבר לרשת. טכנולוגיה נוספת המשמשת לניטור וניהול סוגי התעבורה היא Deep Packet Inspection . חברת Radisys פיתחה יישומים בלעדיים ללקוחותיה בתחום איזון תעבורה המשלבים טכנולוגיות מתקדמות מבוססות Deep Packet Inspection .
לחברה כמה משפחות מוצרים עיקריות:

מייק דג’ניס ופרד בארדן, RADISYS

אורי קפלן ודוויד גנור, מגוון

פלטפורמות חומרה בגורם צורה ATCA המיועד בעיקר לתחום מערכות הטלקום אך גולש גם לתחומים אחרים כמו תקשורת במערכות צבאיות ובמערכות הגנה אזרחית. הפלטפורמות תומכות בקצבי שידור הנעים מ-10GBEth עד ל-100GBEth וכוללות טכנולוגיות מתקדמות כמו-DPI.
תוכנת Trillium המורכבת מאוסף פרוטוקולים לתחום תשתיות הטלקום והסלולר והמאפשרת השקה מהירה של רשתות ויישומים. באוסף הפרוטוקולים יש תמיכה החל מה-RAN דרך כל ליבת הרשת ועד לכל הטכנולוגיות האלחוטיות\סלולריות כולל 2G ,2.5G ,3G ו- 4G/LTE.
כרטיסי COMExpress ליישומי טלקום, רפואיים ובטחוניים. כרטיסים אלו מבוססים ברובם על מעבדי אינטל ומיושמים כ-SBC.
אחת מתוצאות המיזוג בין Radisys ל-Continuous Computing היא אימוץ מודל של מתן שירותי פיתוח, אינטגרציה ובדיקות ללקוחות החברה. “מתן שירותים מקצועיים מאפשר ללקוחותינו להשתמש בידע הנצבר אצלנו בנושא רשתות ופרוטוקולים ובכך להגיע מהר יותר לשוק.” אומר מייק דג’ניס, “מוצר חדש בתחום התקשורת דורש התאמות רבות לרשת כולל ברמת החומרה והיישומים. בחברת Radisys אנו מחזיקים קבוצת מהנדסים בעלי ניסיון רב בתחומים אלו שתפקידם ללוות את הלקוחות בפיתוח המוצרים בכל שלבי הפיתוח והבדיקות.”
פרד ברדן (Fred Barden) סגן נשיא למכירות בחברה:”כיוון נוסף שהתחלנו ב-Radisys הוא מתן פתרונות תוכנה מלאים מהמדף במיוחד בתחום טופולוגיות חדשות של רשתות המשלבות תאים קטנים כמו FemtoCell. אנו מספקים לא רק software stacks או פרוטוקולים כי אם יישום מלא. מוצרים אלו כוללים את תוכנת ה-Femtotality המהווה פתרון לתאים קטנים לדור ה-3G/HSPA+ ואת ה-TOTALeNodeB ל-4G/LTE.“
ב-Radisys רואים חשיבות רבה לשוק הישראלי בגלל ההשקעה של חברות גדולות בפיתוח טכנולוגיות חדשות: ”השוק הישראלי מעניין כי הוא מהווה מקור לחדשנות וטכנולוגיות חדשות רבות יוצאות מישראל” אומר מייק דג’ניס. בחברה מאמינים כי השותפות עם חברת מגוון טכנולוגיות, הפעילה בשוק הישראלי כ-25 שנה, תאפשר להם לפתח את השוק הישראלי למוצרי החברה ומציינים כי הציבו לעצמם יעדי מכירות אגרסיביים. כמו כן רמז פרד ברדן כי הם שוקלים לפתוח בישראל מרכז תמיכה מקומי שיעבוד ישירות מול לקוחותיה בישראל, בינהם ניתן למנות את חברת Allot המתמחה בפתרונות אופטימיזציה לרשתות.
אורי קפלן, מנכ”ל מגוון טכנולוגיות: “אנו שמחים ש-Radisys בחרה במגוון טכנולוגיות לנציגתה הבלעדית בישראל. אנו רואים התאמה רבה במוצרי החברה לשוק התקשורת והתחום הבטחוני בישראל ואנו בתהליך תחילת עבודה עם מספר חברות מהמובילות בטכנולוגיה שלהן בישראל ובעולם. למגוון צוות מהנדסים ואנשי מכירות מקצועיים העומדים לרשות לקוחותינו בישראל בכל עת”.

תגובות סגורות