חדשות היום
intel

פלטפורמות מבוססות מעבדי הדור השלישי Intel® Core i7 ו-Intel® Core i5 ליישומי מערכות חכמות

intelאידאלי למערכות חכמות – התקנים משובצים שהם context-aware, מאובטחים ומתחברים באופן ישיר לרשתות, לענן ואחד לשני.  מאת: אריק וינשטיין. מעבדי 3rd generation Intel® Core i7, Intel® Core i5, המיוצרים בתהליך המתקדם של 22 ננומטר עם טרנזיסטורים 3D Tri-Gate, מציעים ביצועים מעולים, יכולות גרפיות ומדיה משופרות כמו גם גמישות. יכולות אלו עושות אותם אידיאליים למגוון רחב של מערכות חכמות כולל טרמינלים לעסקאות קמעוניות, שילוט דיגיטאלי, יישומי אבטחה והשגחה דיגיטאליים, פלטפורמות למשחקים, אוטומציה תעשייתית וציוד רפואי. כמו בדור השני של משפחת מעבדי Intel® Core, שילוב מלא של המעבד (CPU), יכולות גרפיות\מדיה ובקר הזיכרון מקטין את הגודל הכולל של הפלטפורמה וחוסך בשטח על הכרטיס.

מעבדים אלו מציעים יכולות של ארבע- ליבות ושתי-ליבות עם ביצועים והספק תרמי לתכנון (TDP) הנע מ-17 ל-45 וואט. מעבדים באריזת BGA תומכים בזיכרון לקוד תיקון שגיאות (ECC). כאשר מצורף לצ’יפסט (Chipset) מסוג – Mobile Intel® HM76 או Mobile Intel® QM77 Express, פלטפורמה זו מציעה חיבוריות מהירה יותר עם טכנולוגיות I/O משולבות מהדור הבא כמו ה-PCI Express Gen 3.0 או USB 3.0. טכנולוגיית Intel® Rapid Start מספקת תגובתיות (responsiveness) מוגדלת של המערכת, בעוד תמיכה בזיכרון DDR3L משפרת את נצילות ההספק. המנועים הגרפיים מהדור הבא של ®Intel משפרים בצורה משמעותית ביצועי גרפיקה ומדיה ביחס לפלטפורמות המבוססות על מעבדי Intel® Core מהדור השני. פלטפורמה זו תומכת בשלוש תצוגות בלתי תלויות, מאפשרת למערכת אחת להציג מספר תצוגות ללא הצורך בכרטיסים גרפיים נפרדים. תכונות חזותיות מובנות הכוללות את טכנולוגיית Intel® Clear Video HD ו-Intel® Quick Sync Video, מאפשרות איכות ויזואלית חלקה יותר, יכולת משופרת לפענח ולקודד בו”ז הזרמות ווידאו ויכולת לנגן מדיה מרהיבה ברזולוציית HD. בנוסף תומכת הפלטפורמה בממשקי תוכנה (APIs) גרפיים מהדור הבא כמו Microsoft DirectX 11-.
טכנולוגיית Intel® vPro האפשרית כאשר המעבד מחובר עם שבבי ה-Mobile Intel® QM77 Express, מספקת אבטחה חכמה, יכולות ניהול מורחבות ויכולת ניהול הספק משופרת. הטכנולוגיה תומכת בניהול ללא מערכת הפעלה ובאבטחה “עד-החוט” אפילו כאשר המערכת כבויה, מערכת ההפעלה לא מגיבה או חלקים בתוכנה במצב disabled. בעוד משלבים במעבדים אלו טכנולוגיות מתקדמות הם נשארים תואמים בתוכנה עם מעבדי IA32 קודמים.
משפחת מעבדי ה-3rd generation Intel® Core וסדרת הצ’יפסטים-Intel® 7 תואמים בפינים ובזיווד עם משפחת מעבדי Intel® Core 2nd generation וסדרת שבבי ה-Intel® 6, מאפשרים למפתחים לשלב ולהתאים מעבדים ושבבים שיתאימו טוב יותר לצרכי התכנון שלהם. המפתחים יכולים לתכנן מעגל מודפס אחד ולהתרחב לקו מוצרים, המשתמש באותם תושבות ובכך לחתוך בהוצאות התכנון ולקצר זמן הגעה לשוק.
תכונות עיקריות
Intel® HD Graphics 4000: יכולות גרפיות ומדיה משופרות כמו גם ביצועים גבוהים.
Intel® Quick SyncVideo 2.0: משפר משמעותית ביצועי קידוד ופיענוח ומפנה את המעבד לביצוע משימות ותהליכים אחרים.
ECC : שלימות המידע (data integrity) ברמה הגבוהה, אמינות וזמן פעולה תקינה של המערכת (uptime) (בורר SKUs) .
Intel® Advanced Vector Extensions: מאיץ ביצועי חישוב בנקודה צפה ליישומי עיבוד אותות ותמונה.
Intel® Intelligent Power Technology: צריכת הספק מוקטנת במצב Idle המושגת בעזרת שיפורים בארכיטקטורה כמו Integrated power gates ומצבי low-power אוטומטיים.
Intel® Turbo Boost Technology 2.0: מריץ יישומים מהר יותר ע”י ניצול מרווח תרמי זמין לריצה בתדר גבוה יותר.
Intel® Hyper Threading Technology: הרצת תהליכים בו”ז עוזרת להאיץ ביצועים ליישומים מקביליים ומרובי משימות.
טכנולוגיית Intel® vPro: מספקת תמיכת חומרה לפונקציות חיוניות של אבטחה וניהול ביחד עם טכנולוגיות Active Management ,Intel® Virtualization ו-Intel® Trusted Execution (אפשרית כאשר המעבד מחובר לשבבי Mobile Intel® QM77 Express).

תיאור התוכנה:
היצרנים המספקים מערכות הפעלה ו-BIOS לפלטפורמות: (ניתן לראות בטבלה להלן)

תגובות סגורות