חדשות- אלקטרוניקה

תעוזה תשקיע 200 אלף דולר בחברת הטל-רפואה E-On Medical

בסך הכל גייסה E-On Medical בסבב ההשקעה הנוכחי מיליון דולר. שוק הטל-רפואה הביתי צפוי לצמוח בכ-250% ב-4 השנים הקרובות, לכ-7.7 מיליארד דולר

חיפה, 17 ביולי 2012 – תעוזה, (ת”א: תעוזה), המשקיעה בחברות עתירות ידע,  מודיעה על השתתפות בסבב גיוס הון של חברת Eon Medical. במסגרת העסקה, תשקיע תעוזה 200 אלף דולר בחברה. יו”ר E-On Medical הוא ד”ר אלי אופר, לשעבר המדען הראשי של ישראל.Eon Medical מפתחת את מוצר ה-TeleSense לשימוש ביתי בשוק הטל-רפואה (Mobile Health). שוק זה צפוי על פי התחזיות לצמוח בכ-250% ב-4 השנים הקרובות, להיקף מוערך של 7.7 מיליארד דולר. הפתרונות הקיימים היום אינם מאפשרים לרופא לבצע אבחון מלא ומקצועי לחולה בהיעדר פגישה אישית עימו. הפתרון של Eon Medical יאפשר ללקוחות הביתיים ביצוע מפגש וירטואלי מלא ואיכותי בין רופא וחולה כתחליף למפגש המסורתי של פנים מול פנים.

המוצר אותו מפתחת החברה מאפשר לראשונה ביצוע בדיקה פיזית גופנית, של חולה מרוחק, על-ידי משתמש ביתי והעברת ממצאי הבדיקה לרופא כללי, משפחה או ילדים לצורך אבחנה. הפתרון אותו מספק המכשיר יאפשר ללקוחות הביתיים ביצוע מפגש דיגיטלי מלא ואיכותי בין רופא וחולה כתחליף למפגש המסורתי של פנים מול פנים.

בסבב ההשקעה הנוכחי, המסתכם במליון דולר, משתתפים קרן תעוזה וכן משקיעים פרטיים מובילים. ההון שגוייס יאפשר לחברה השלמת פיתוח אב הטיפוס של המוצר, הדגמת הפתרון ובדיקתו ע”י גופי בריאות מובילים ושותפים אסטרטגיים בארץ ובארה”ב.

אבי קרבס, מנכ”ל תעוזה: “אנו מאמינים שהפתרון שמציעה Eon Medical ייתן מענה לצרכים משמעותיים בתחום הרפואה. בראייתנו, שוק הטל-רפואה, שהולך וצובר תאוצה הוא תחום בו צפויות מספר רב של התפתחויות בשנים הבאות ואין ספק שמקומה של Eon Medical  מובטח בו. אנו שמחים על האפשרות להצטרף לחברה ולצוות היזמים והמשקיעים”.

תגובות סגורות