Experis רוכשת את Enix טכנולוגיות המתמחה בפתרונות BI וניהול ידע

Enix תמשיך לפעול כחברה עצמאית במסגרת Experis עם מייסדיה ומנהליה. חברת Experis ישראל (לשעבר MIT), זרוע ההיי-טק של  ManpowerGroup העולמית, הודיעה על רכישת חברת Enix טכנולוגיות – מומחית בפתרונות מידע ניהולי (BI), ייעול תהליכים וניהול חכם של הידע בארגון. Enix, שהוקמה ומנוהלת ע”י ניר צרפתי ואייל אביטל, מעסיקה כ- 30 עובדים, והיא תשתלב כחברה עצמאית שתפעל במסגרת Experis ישראל.

ל-Enix יחסי עבודה הדוקים עם מיטב חברות התוכנה המספקות כלים אותם היא מטמיעה אצל לקוחותיה, ביניהן כלי ה- BI של Oracle, Microsoft ו- QlikView.

על לקוחות Enix נמנים ארגונים מובילים כמו: מכבי שירותי בריאות, סונול, YES, הקריה האקדמית אונו, מנורה מבטחים, ועוד רבים אחרים.

ארז בנוביץ’, מנכ”ל Experis ישראל, אומר כי עולם ה-BI מתפתח בקצבים שלא הכרנו. חברות נדרשות יותר מתמיד לקבל את ההחלטות העסקיות הנכונות, לשפר את ביצועיהן, ולהעלות את התפוקה לעובד. ה- BI של היום שונה מה- BI של פעם, והוא משנה את התעשייה, את הדרך שבה ארגונים מנוהלים, ואת פני עולם מערכות המידע.

“רכישת Enix הנה פועל יוצא של תוכנית ההתרחבות של Experis ישראל, דרך צמיחה אורגנית ורכישה של חברות שמשלימות את היצע השירותים והמומחיות  של החברה  עבור לקוחותינו”, אומר ארז בנוביץ’. “ב- Enix  מצאנו ידע ומומחיות ייחודיים, לצד מתודולוגיות עבודה של ניהול פרויקטים אתגריים בארגונים המובילים בישראל. מומחיותה שלEnix , הידע המקצועי של עובדיה והניסיון העשיר עם לקוחות מובילים בישראל, מכניסים אותנו  לעולם ה- BI  המאפשר למנהלים  גישה לידע הנדרש להם לצורך קבלת החלטות עסקיות מושכלות ותרגומן לפעילות”.

“Experis ישראל היא חלק מ-Experis העולמית – חברה הפועלת ב- 52 מדינות, מעסיקה 38 אלף עובדים בעולם מערכות המידע וההנדסה, והכנסותיה מגיעות ליותר מ- 3 מיליארד דולר בשנה”, מוסיף ארז בנוביץ’. “כחברה חדשנית ויצירתית, אנחנו נושאים עיניים בהתמדה לטכנולוגיות הבאות שיובילו את השוק. Enix מצטרפת למרכזי ההתמחות הקיימים שלנו בתחומי פיתוח תוכנהC++ RT, Agile, Mobile, הטמעת אסטרטגיית ALM בניהול הפיתוח, בדיקות תוכנה (QA) ואוטומציה,  ועכשיו גם הנדבך החשוב של עולם  ה- BI.

אנו מנוסים מאוד בתהליכי מיזוג מעין אלו, תוך שילוב החברות הנרכשות בתוך הארגון, וגידול משמעותי של נפח העסקים ופעילות החברות הנרכשות תוך זמן קצר בסינרגיה מלאה עם פעילות האירגון, ואנו משוכנעים כי כך יקרה גם עם Enix”.

ניר צרפתי, מנכ”ל משותף ב-Enix, אומר: “מאז הקמתה של Enix לפני ארבע שנים וחצי, השקענו רבות על מנת לייצר חברה המשלבת רמה מקצועית גבוהה עם סביבת עבודה תומכת, תוך מיצוב עובדינו כמקצועני BI  מהשורה הראשונה. אנחנו מאמינים שהחיבור ל-Experis יספק לנו את התשתיות הנדרשות על מנת להמשיך בתנופת הגידול של החברה, ולשרת את לקוחותינו באופן המקצועי והאיכותי ביותר”.

אייל אביטל, מנכ”ל משותף ב-Enix מתייחס לתחום ה- BI, ואומר: “מערכות ה- BI משתלבות בתהליכים העסקיים הארגוניים, ומהוות אבן יסוד בניהול השוטף של חברות, ובקביעת האסטרטגיה העסקית שלהן בראייה עתידית. היום, כשארגונים נדרשים להתייעל ולעשות יותר – בפחות תקציב, יישום נכון של פתרון BI מסייע למנהלים  בקידום תהליכים ובתרגומם המהיר לפעולה”.

תגובות סגורות