חדשות אלקטרוניקה

מלאנוקס זכתה בפרס טכנולוגיית הקישוריות הטובה ביותר של תעשיית האנרגיה הסינית

חברת המחקר China Computerworld Research מעניקה למלאנוקס את “פרס הפתרון החדשני לשירותי IT לשנת 2012” עבור פתרונות האינפיניבנד שלה המובילים בעולם

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 6 באוגוסט 2012 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון מדווחת היום כי פתרון האינפיניבנד לקישוריות מקצה לקצה שלה זכה בפרס טכנולוגיית הקישוריות הטובה ביותר של תעשיית האנרגיה הסינית מטעם חברת המחקרChina Computerworld (CCW) Research.

מלאנוקס זכתה ב- “פרס הפתרון החדשני לשירותי IT לשנת 2012” על בסיס ציון כולל לאחר הערכת החדשנות, היעילות והשפעת הפתרון.

CCW Research הינה אחת מחברות המחקר המשפיעות ביותר בסין שהוקמה על ידי ממשלת סין לאספקת שירותי מחקר ואנליזה לתעשיית ה- IT במדינה. CCW עורכת את תוכנית “פרסי פתרונות החדשנות לשירותי IT” השנתית במטרה להמליץ על הפתרונות הטובים ביותר לשווקים המובילים בסין ביניהם השוק הפיננסי, הממשלתי, החינוך, הבריאות והאנרגיה. יותר מ- 260 חברות השתתפו בתחרות השנה.

“אנו עדים לעליה במספר המשתמשים בתעשייה החרדים לגבי יעילות שירותי ה- IT והיישומים החדשניים, והמעוניינים ללמוד על טכנולוגיות IT מתקדמות”, אמר צ’אנג גואו, סמנכ”ל חברת המחקר China Computerworld Research. “מלאנוקס נבחרה כחברה המובילה לקבלת הפרס השנה על בסיס הביצועים והחדשנות של פתרונות הקישוריות שלה”.

פתרונות הקישוריות המהירים של מלאנוקס מאפשרים את המחיר , הביצועים וניצול האנרגיה הטובים ביותר למקסום יכולות עיבוד מידע בשרתים ובמערכות אחסון. פתרון האינפיניבנד של מלאנוקס לקישוריות מקצה לקצה מאפשר לחברות בתעשיית האנרגיה את הביצועים והסקלאביליות הטובים ביותר, וכן אינטגרציה מלאה עם מערכות מסורתיות למגוון יישומים יעודיים. פתרון ה- VPI (Virtual Protocol Interconnect®) של מלאנוקס למרכזי נתונים המבוסס על אינפיניבנד ועל 10/40 גיגה ביט אית’רנט , מספק ביצועים טובים יותר מטכנולוגיות הקישוריות המסורתית של 1 ו- 10 גיגה ביט אית’רנט, ומקטין עלויות ומורכבות מרכזי נתונים.

“ההכרה של CCW במלאנוקס כפתרון המוביל לקישוריות לתעשיית האנרגיה מוכיח את הדרישה הגוברת לביצועים, יעילות והחזר עבור ההשקעה שמאפשרים הפתרונות שלנו”, אמר דוד ברזילי, סמנכ”ל שיווק במלאנוקס. “מלאנוקס הינה ספק הקישוריות המוביל למרכזי נתונים בזכות הביצועים המובילים והסקלאביליות של פתרונותינו, המאפשרים ביצועי יישומים והחזר עבור ההשקעה הטובים ביותר”.

תגובות סגורות